عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تخلف یک واحد مرغداری مرغ تخمگذار در گلستان


تخلف یک واحد مرغداری مرغ تخمگذار در گلستان

 معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از تخلف میلیاردی یک واحد مرغداری مرغ تخم گذار به دلیل عدم اجرای ضوابط قانونی دریافت کننده ارز 4200 تومانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری گفت: با توجه به تأمین نهاده‌های واحدهای مرغ‌داری مرغ تخم‌گذار توسط دولت با ارز 4200 تومانی یک واحد مرغ تخم‌گذار به دلیل عدم اجرای ضوابط قانونی با تخلف 28 میلیارد و191 میلیون 980 هزار ریال برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

وی افزود: بر اساس طرح سامانه جامع انبارها، همه اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا خرید و فروش و انبار می‌کنند باید آدرس و مشخصات دقیق انبارهای خود را در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا ثبت کنند.

اصغری بیان کرد: در صورت مشاهده کالا توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در انباری که مشخصات آن ثبت نشده است، آن کالا در حکم احتکار تلقی شده و پس از تشکیل پرونده تخلف، صاحب کالا را به مراجع قانونی ارجاع خواهند داد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ،در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی در واحدهای صنفی و صنعتی، مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ به اطلاع بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان اطلاع دهند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 212
  • کد خبر : 84468