عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانوان گلستانی در جمع برترین‌های رقابت های دوومیدانی جوانان کشور


بانوان گلستانی در جمع برترین‌های رقابت های دوومیدانی جوانان کشور

بانوان گلستانی در جمع برترین‌های رقابت های دوومیدانی جوانان کشور
بانوان گلستانی در رقابت‌های دوومیدانی جوانان کشور 4 مدال کسب کردند.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان، رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در بخش بانوان گرامیداشت دهه کرامت روز های جمعه شنبه 4 و 5 تیرماه با حضور ۱۳۳ ورزشکار از ۲۶ استان کشور در شهرکرد برگزار شد.
در پایان ۲ روز رقابت، تیم تهران توانست با کسب هفت نشان طلا و ۲ برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کند. بانوان دوومیدانی کار خراسان رضوی نیز با پنج طلا و چهار نقره بر سکوی دوم ایستادند و مقام سومی این رقابت‌ها با سه طلا، سه نقره و سه برنز به تیم یزد رسید.
نتایج تیم گلستان در این مسابقات بدین شرح می باشد:
در ماده پرتاب نیزه نادیا مظلوم‌زاده از بوشهر با رکورد ۳۵ متر و ۳۰ سانتی‌متر قهرمان شد و الهام قطوری با رکورد ۳۴.۳۸متر از گلستان و عطیه حیدری نژاد ۲۹.۳۱با رکورد متر از لرستان به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.
در ماده پرتاب چکش زهرا عرب رستمی از تهران با رکورد ۵۰.۸۳متر اول ، مائده مومنی از گلستان با رکورد ۴۷.۴۸متر دوم شد و نرگس شب خیزی از زنجانبا رکورد ۱۸.۵۲متر به عنوان سومی رسید.
در ماده پرش طول، سارینا ساعدی از تهران با رکورد پنج متر و ۴۹ سانتی‌متر اول شد. میترا پیراسته از اردبیل و نجمه خرمالی از گلستان نیز فاتح سکوهای دوم و سوم شدند.
در ماده ۱۰۰ متر با مانع، نرگس رستگار از خراسان رضوی با رکورد ۱۴.۶۸ ثانیه (رکورد جدید ملی جوانان) قهرمان شد و گلابتون زارعی از گلستان با ثبت رکود۱۵.۱۱ ثانیه نائب قهرمان شد و فاطمه ادبی از استان یزد با ثبت رکورد ۱۶.۴۵ ثانیه سوم شد. زهرا صفایی از قمبا رکورد ۱۶.۸۱ ثانیه چهارم و بیتا بلالک از گلستان با رکورد ۱۷.۳۸ ثانیه پنجم شد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .