عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیریت شرایط بحرانی و خدمات رسانی به موقع اولویت این شرکت است

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان:

مدیریت شرایط بحرانی و خدمات رسانی به موقع اولویت این شرکت است

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: با هدف مدیریت شرایط بحرانی و خدمات رسانی به موقع به مشترکین بخشهای مختلف که اولویتهای اصلی شرکت گاز می باشد، این شرکت با راه اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور و تامین انرژی الکتریکی در زمان قطع برق، خدمات خود را معطل نمی گذارد.

به گزارش روابط عمومی، علی طالبی افزود: با توجه به قطع برق درساعاتی از روز و ضرورت تامین انرژی پایدار مراکز دیتا سنتر فناوری اطلاعات و دیسپچینگ شرکت در اداره مرکزی بنابراین لزوم مدیریت شرایط بحرانی ازاهمیتبالایی برای این شرکت برخوردار می باشد .

طالبی افزود:این شرکت همچنین راه اندازی مرکز امداد ۱۹۴ را در ساختمان ستاد در برنامه دارد که استفاده از دستگاه ژنراتورجهت تامین برق ،ضرورت این موضوع را دو چنداننمودهاست تا خدمات قابل ارائه به مشترکین گرامیمعطل نمانده و بتوانیم در راستای مسئولیت اجتماعی ،بصورت مستمر جوابگوی درخواستهای مردمی باشیم.

 مدیرعامل گاز گلستان اظهارداشت: درهمین رابطه این شرکت جهت رفع این مشکل اقدام به خرید و راه اندازییک دستگاه دیزل ژنراتوربه ظرفیت ۴۵۰ کیلوولت آمپر بهمراه ساخت اتاقک برق و سایر تجهیزات جانبی با هزینه ای معادل 15 میلیارد ریال نموده که در صورت قطع برق ، نیازانرژی الکتریکی ساختمان ستاد تامینو خللی در ارائه خدمات مذکوربوجود نیاید.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .