عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز مرحله پنجم رزمایش کمک های مومنانه کارگزاران زیارتی استان گلستان


آغاز مرحله پنجم رزمایش کمک های مومنانه کارگزاران زیارتی استان گلستان

 مدیر حج و زیارت استان گلستان از آغاز پنجمین رزمایش کمکهای مومنانه (نذر عید قربان) کارگزاران زیارتی استان در شهرستان های گنبد کاووس ،سیمین شهر، بندر ترکمن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان، با توجه به آسیب دیدن برخی از کسب و کارها و بروز مشکلات اقتصادی برای بخشی از هموطنان در پی شیوع ویروس کرونا و همچنین در جهت تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و تأکیدات ریاست محترم سازمان حج و زیارت مبنی بر ادامه کمک مومنانه، کارگزاران زیارتی استان با لبیک به فرمان مقتدای خویش اقدام به برگزاری مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه(نذر عید قربان) در شهرستان های استان نمودند .
سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان در این باره گفت: در مرحله پنجم رزمایش کمک های مومنانه(نذرعیدقربان)که به مناسبت عید سعیدقربان برگزار شد. تعداد 4 رأس گاو و 43 رأس گوسفند ،جمعآ به مبلغ 000/000/ 2300 ریال (230 میلیون تومان) تهیه ودر شهرستان های گنبد کاووس ،سیمین شهر و بندر ترکمن ذبح و با همکاری کارگزاران زیارتی بین نیازمندان توزیع گردید.
ایشان ضمن درخواست از مردم برای رعایت توصیه های بهداشتی و قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان گفت: کارگزاران زیارتی و مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان خدمت به مردم را وظیفه خود دانسته و تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کنار مردم خواهند بود.
لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تا کنون به همت کارگزاران زیارتی و مرکز نیکوکاری مدیریت حج و زیارت استان 5 رزمایش برگزار گردید که در رزمایش اول 72 بسته به ارزش 25 میلیون تومان و در رزمایش دوم 200 بسته به ارزش 50 میلیون تومان و در رزمایش سوم 300 بسته به ارزش 120 میلیون تومان و در رزمایش چهارم 30 بسته به ارزش 9 میلیون تومان و مرحله پنجم 4رأس گاو و 43 رأس گوسفند به ارزش 23 میلیون تومان به نیازمندان استان اهداء گردید .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت حج و زیارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .