عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش 350 درصدی اعتبارات حوزه مهارت آموزی در استان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان خبر داد:

افزایش 350 درصدی اعتبارات حوزه مهارت آموزی در استان

افزایش 350 درصدی اعتبارات حوزه مهارت آموزی در استان

 سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته ملی مهارت از افزایش 350 درصدی اعتبارات حوزه مهارت آموزی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حسینی طلب گفت: تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از یک میلیارد تومان در سال 92 به 5 میلیارد و 200 تومان در سال 99 افزایش پیدا کرده است.
وی افزود: موافقت نامه اعتبارات در سال گذشته رقمی بالغ بر 8 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است که این رقم با افزایش بی سابقه 350 درصدی به رقم 29 میلیارد و 361 میلیون تومان در سال جاری رسیده است.
حسینی طلب همچنین تصریح کرد: از سوی دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای 3 پروژه در حال احداث ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مراوه تپه با تخصیص 3 میلیارد و 500 میلیون تومان، مرکز آموزش فنی و حرفه ای تخصصی کشاورزی نی تپه خان ببین با تخصیص 5 میلیارد تومان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری و بوم گردی شهرستان گرگان با تخصیص 1 میلیارد و 400 میلیون تومان ابلاغ اعتبار با تخصیص 100 درصد صادر شده است.
وی همچنین گفت: در سال جاری 2 پروژه ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مراوه تپه و مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری و بوم گردی شهرستان گرگان در سال جاری افتتاح خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .