عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز همکاری‌های مشترک نمایندگی وزارت خارجه در استان گلستان با هلال احمر


آغاز همکاری‌های مشترک نمایندگی وزارت خارجه در استان گلستان با هلال احمر

 

آغاز همکاری‌های مشترک نمایندگی وزارت خارجه در استان گلستان با هلال احمر

 رئیس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان در نشستی مشترکی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان، از علاقه‌مندی خود و مجموعه تحت مدیریتش برای همکاری‌ در فعالیت‌های بشردوستانه گفت و عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، نشستی بین رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان و مدیرعامل و معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر این استان در خصوص همکاری‌های مشترک به ویژه در زمینه امور داوطلبان برگزار شد.
 در این دیدار ذوالفقار امیرشاهی رئیس دفتر نمایندگی امور خارجه به عضویت داوطلب هلال احمر درآمد و گفت: از ارتباطی که با هلال احمر استان ایجاد شده خرسندیم، نعمتی است که تاکنون به آن توجه نشده است. امیدواریم با کمک هم بتوانیم در رفع مشکلات قدمی برداریم.
  در این نشست فرهاد میقانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: اغلب مردم هلال احمر را به کاور سفید و سرخ و نجاتگران داوطلبی که در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌‌ای کشور مشغول به خدمت‌رسانی هستند؛ می‌شناسند در حالی که فعالیت‌های جمعیت در بخش‌های مختلف و متنوع است به عنوان مثال در حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی امدادگران هلال احمر در مراکز فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی در ۷ شهرستان استان گلستان مشغول خدمت‌رسانی هستند و داروخانه هلال احمر خدمات کم‌نظیری را به مردم ارائه می‌کند. 
 او همچنین درباره مداخله‌گری هلال احمر گلستان در کنترل تنش‌های آبی و خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار کشور و اقدامات پیشگیرانه و کنترلی در مبارزه با بیماری کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .