عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه فنی هواشناسی و هیدرولوژی مطالعات بهنگام سازی برنامه ریزی منابع آب سد نگارستان برگزار شد


جلسه کارگروه فنی هواشناسی و هیدرولوژی مطالعات بهنگام سازی برنامه ریزی منابع آب سد نگارستان برگزار شد

جلسه کارگروه فنی هواشناسی و هیدرولوژی مطالعات بهنگام سازی برنامه ریزی منابع آب سد نگارستان برگزار شد

 

سرپرست دفتر فنی مطالعات طرح های توسعه منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: جلسه بررسی مطالعات بهنگام سازی برنامه ریزی منابع آب سد نگارستان در تاریخ یک شهریور1400 ، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، حسن فرازجو اظهار کرد : در این مطالعات ، بهنگام سازی آمار و اطلاعات هواشناسی و هیدرولوژی ، منابع و مصارف آب در بخش های شرب ، صنعت ، کشاورزی و زیست محیطی مورد توجه است، که طی جلسه ویدئوکنفرانسی  با حضور اعضای کارگروه فنی بخش هواشناسی و هیدرولوژی و گروه مطالعاتی مهندسین مشاور ، بحث و تبادل نظر لازم صورت گرفت. تدقیق و بهنگام سازی آمار بارندگی ، تبخیر و کیفیت شیمیایی منابع آب  از مواردی است که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ایجاد و تقویت علمی گروه های تخصصی افزود:  حسب وظایف محوله ، بررسی و تصویب گزارش های مطالعاتی شرکت آب منطقه ای گلستان در دفتر فنی مطالعات طرح های توسعه منابع آب و با همکاری اعضای کارگروه های فنی انجام می شود لذا سعی بر آن است تا در مطالعات فنی به علوم مرتبط با منابع آب ، توجه نموده و با رعایت دستورالعمل های مربوطه ، در جهت تدقیق مطالعات گام برداشته شود و امید است با تشکیل کارگروه های فنی در بخش های مختلف و اشتراک اطلاعات علمی ، شاهد افزایش اثر بخشی مطالعات فنی طرح های منابع آب استان باشیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .