عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تحقق 56 درصدی شبکه گذاری گاز طبیعی در استان گلستان

در 6 ماهه نخست سال 1400 صورت پذیرفت؛

تحقق 56 درصدی شبکه گذاری گاز طبیعی در استان گلستان

 مدیر عامل شرکت گاز استان خبر داد: در 6 ماهه نخست سال 1400 بیش از 160 کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در سطح استان گلستان  انجام گرفته که حجم بالایی از شبکه های گازرسانی اجرا شده  مربوط به بخش روستایی بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، علی طالبی ضمن بیان مطلب فوق، افزود: در این خصوص 21  کیلومتر آن مربوط به بخش شهری و 139 کیلومتر نیز در بخش روستایی انجام شده است.
وی  ادامه داد: با احتساب شبکه اجرا شده این شرکت در 6 ماهه سال جاری، در حال حاضر میزان  شبکه توزیع و تغذیه  اجرا شده درسطح گلستان به بیش از  10 هزار و 3 کیلومتر رسیده است که 6360  کیلومتر آن در روستاها و 3643 کیلومتر آن در نقاط شهری بوده است.
 طالبی  با بیان اینکه کل تعهدات سال 1400 شرکت گاز استان در خصوص شبکه اجرا شده 285 کیلومتر هدفگذاری شده است، اظهار داشت: در سال جاری تمام فعالیت های این شرکت حول موضوع  رسیدن به اهداف مورد نظر شرکت برنامه ریزی شده است که خوشبختانه با سعی و تلاش جمعی  تا پایان شهریور ماه  حدود 56  درصد از تعهدات مربوط به این بخش محقق  شد .
 مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در پایان با ابراز رضایت از عملکرد خوب مجموعه کارکنان شرکت و شرکتهای پیمانکاری مجری طرحهای گازرسانی که این شرکت را در پیشبرد اهداف تعیین شده و پیشرفت پروژه های گازرسانی یاری میرسانند، تشکر و قدردانی کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .