عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از یک حلقه چاه آب شرب

مدیر امور آب و فاضلاب گرگان :

بهره برداری از یک حلقه چاه آب شرب

 مدیر امور آب و فاضلاب گرگان گفت: چاه شماره 4 قرق در راستای تامین بخشی از کمبود آب شرب به منابع تامین شهرستان گرگان اضافه شده و وارد مدار بهره برداری قرار گرفت
. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، قربان غلامی با اعلام این خبر افزود: در راستای تامین بخشی از کمبود آب شرب و ارائه خدمات پایدار به مشترکین فهیم مرکز استان چاه آب شرب شماره ۴ قرق با حمایت های مدیر عامل شرکت وارد  مدار بهره برداری قرار گرفت .
 مدیر امور آب و فاضلاب گرگان از دیگر اقدامات این امور در راستای بهره برداری از چاه فوق  اجرای عملیات  خط انتقال به طول 1300 متر با قطر400 از جنس چدن بیان کرد و افزود : هزینه اجرایی این پروژه از محل اعتبارات تنش سال1400تامین شده است .
غلامی اظهار داشت : چاه فوق با دبی 25لیتر بر ثانیه جهت ارائه خدمات پایدار و  تامین آب شرب جمعیتی بالغ بر  7هزار و 500 نفر از شهروندان این شهر وارد مدار بهره برداری قرار گرفت .
مدیر امور آب و فاضلاب گرگان خاطرنشان کرد :  با توجه به خشکسالی و کاهش شدید نزولات جوی طی سالهای گذشته و سال جاری که منجر به کاهش سطح سفرهای زیر زمینی در دشت گرگان شده و علی رغم تمام اقدامات انجام شده  مشترکین فهیم مرکز استان جهت برخورداری از  آب شرب سالم و پایدار در تمام ساعات شبانه روز باید از مصارف غیر ضرور خودداری نمایند تا با مدیریت صحیح امکان استفاده از آب شرب برای خود و همه شهروندان را فراهم آورند.
وی در ادامه از همه مشترکان در شهر و روستاهای مرکز استان خواست در صورت مشاهده هرگونه مصارف غیر متعارف  ، غیرمجاز و شکستگی در معابر عمومی که منجر به هدر رفت آب میشود مراتب را با سامانه 122 و واحد حوادث و اتفاقات این امور اعلام نمایند.
مهندس غلامی  در پایان یادآور شد :  7حلقه چاه آب شرب  دیگر از  محل اعتبارات تنش  سال 1400 در حال حفاری و یا راه اندازی می باشد که امیدواریم تا پایان  سالجاری به بهره برداری برسد.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .