عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هم افزایی کارگروه امدادونجات پدافند غیر عامل گلستان


نشست هم افزایی کارگروه امدادونجات پدافند غیر عامل گلستان

نشست هم افزایی کارگروه امدادونجات پدافند غیر عامل گلستان

 همزمان با هفته پدافند غیرعامل، جلسه کارگروه امداد و نجات پدافند غیرعامل استان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، مدیرکل پدافند غیرعامل استان و نمایندگان اداره کل مدیریت بحران و دستگاه های عضو کارگروه به میزبانی هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی‌جمعیت هلال احمر گلستان،  فرهاد میقانی در این جلسه گفت: کارگروه تخصصی امداد و نجات در حوزه پدافند غیرعامل یکی از حوزه های مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: اقدامات هلال احمر استان به عنوان مسول کارگروه امداد و نجات استان، سازماندهی و آموزش تیم های امدادی، ساخت کلیپ ها و طراحی بروشور ها و پمفلت های آموزشی و طراحی مانور های متعدد دور میزی و گاهی میدانی است که انجام شده است. هلال احمر گلستان در این حوزه با تمام ظرفیت ها و پتانسیل های نرم افزاری و سخت افزاری، تمام آمادگی های خود را  اعلام می کند.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان‌ هم ضمن تبریک این هفته گفت: نقش دستگاه های عضو کارگروه های متعدد حوزه پدافند غیر عامل جامع و حیاتی است و کارگروه امداد و نجات به عنوانی یکی از اصلی ترین کارگروه ها، همواره در نقطه عطف توجه قرار دارد.
صادقعلی مقدم افزود: یک اصل مهم درحوزه های میدانی همواره به کارگیری و نقش آفرینی مطلوب تیم های امدادی اموزش دیده در میدان حادثه است که قطعا با تمرین ها و برگزاری مانور های متععد دور میزی و میدانی میسر خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: تهدید های جدید همچون تهدید های زیستی و شیوع کرونا در سطح جامعه به عنوان تهدیدی نوظهور، لزوم آمادگی های مطلوب در سطح وسیع را برای همگان مشخص و معین کرده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .