عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاري دوره آموزشي "مديريت بازاريابي با تاكيد بر مسايل بهداشتي " ويژه آبزي پروران شهرستان علي آباد كتول


برگزاري دوره آموزشي "مديريت بازاريابي با تاكيد بر مسايل بهداشتي " ويژه آبزي پروران شهرستان علي آباد كتول

برگزاري دوره آموزشي "مديريت بازاريابي با تاكيد بر مسايل بهداشتي " ويژه آبزي پروران شهرستان علي آباد كتول

رئيس گروه ترويج آبزي پروري و مهندسي آبزيان شيلات استان گفت: دوره آموزشي با عنوان "مديريت بازاريابي با تاكيد بر مسايل بهداشتي  " با حضور جمعي از پرورش دهندگان ماهيان سردابي شهرستان علي آباد كتول برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان مهندس محمد رضاقلي نژاد با اعلام اين خبر بيان داشت: اين دوره به مدت دو روز در  شهرستان علي آباد با رويكرد آشنايي با پارامترهاي اقتصادي در انتخاب گونه پرورشي برگزارشد.
وي افزود: عرضه وتقاضا گونه پرورشي -مديريت مزرعه وتوسعه هاي آتي  و سرمايه گذاري - پارامترهاي موثردرقيمت تمام شده - راهكارهاي كاهش هزينه توليد    - فاكتورهاي مؤثر در تعيين زمان برداشت ماهي در مواقع احتمال بروز بيماري و  روشهاي صيد و عرضه به بازار با تاكيد بر مسايل بهداشتي از مهمترين مباحث مطرح شده در اين دوره آموزشي بوده است .
رئيس گروه ترويج آبزي پروري و مهندسي آبزيان شيلات استان در پايان خاطر نشان كرد: فراگيران اين دوره آموزشي،  جمعي  از پرورش دهندگان و مديران مزارع پرورش ماهيان سردآبي  و تعدادي از كاركنان بخش دولتي بوده اند كه  مباحث علمي لازم در خصوص نحوه "مديريت بازاريابي با تاكيد بر مسايل بهداشتي  " و برنامه ريزي آن را فرا گرفتند.  

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شیلات
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 167
  • کد خبر : 87239