عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمام سرمایه جمعیت هلال احمر اعتماد مردم است

اکبری:

تمام سرمایه جمعیت هلال احمر اعتماد مردم است

تمام سرمایه جمعیت هلال احمر اعتماد مردم است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر بزرگترین سرمایه اجتماعی را دارد گفت: تمام سرمایه جمعیت هلال احمر اعتماد مردم است.

مجتبی اکبری در آئین تجلیل از خدمات جوانان، نجاتگران و داوطلبان طرح نوروزی ۹۴ جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: «انسان مهربان، دنیای آرام» به عنوان شعار امسال هفته هلال احمر در نظر گرفته شده است.

اکبری افزود: نجات جان انسان ها، حمایت از کرامت انسانی و دفاع از حقوق ملت ها و مذهب ها در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد و ما مسیری به سمت صراط مستقیم را انتخاب کرده ایم.

وی تصریح کرد: تمام دارایی و سرمایه جمعیت هلال احمر کشور و استان، اعتماد مردم است که مبتنی بر حضور امدادگران است و جز این سرمایه دیگری نداریم.

وی با بیان اینکه حضور اشخاص داوطلب در جمعیت هلال احمر ارزشمند است گفت: ارزشمندتر از آن اقدامات و فعالیت هایی است که منجر به اعتماد مردم می شود و اگر تمام زمان خود را وقف حفظ اعتماد کنیم، باز هم جای کار زیادی دارد.

اکبری به اصول نهضت جهانی صلیب سرخ اشاره کرد و گفت: بی طرفی، بی غرضی، یگانگی، وحدت و خدمت داوطلبانه از جمله اصول نهضت جهانی هلال احمر است و این نهاد فارغ از نژاد و مذهب عمل می کند.

وی اظهار کرد: انسان، انسانیت، خدمات انسان دوستانه و تسکین آلام بشری و دفاع از کرامت انسان ها مهم ترین اصول برای هلال احمر است و اهداف و اصول این نهاد با آموزه های دینی و عقیدتی ما همخوانی دارد.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص) را با دو عنوان زیبای «رحمت للعالمین» و «خلقٌ عظیم» نام برده است و اخلاق پیامبر در کنار رحمت الهی واژه زیبای محبت را تداعی می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه محبت ما موجب اعتماد مردم شده است گفت: مهربانی و محبت در آموزه های دینی و ملی ما جایگاه ویژه ای دارد و بهترین راه برای محبت کردن، خدمت داوطلبانه است.

مجتبی اکبری به افتخارات هلال احمر گلستان اشاره و اظهار کرد: وجه تمایز گلستان با استان های دیگر این است که استان ما همه ساله در بین برترین های هلال احمر کشور، نماینده دارد و همه حوزه های ستاد هلال احمر کشور به این باور رسیده اند که گلستان همراه و همگام شایسته ای خواهد بود.

اکبری افزود: قاطعانه می گویم که سرمایه اجتماعی هلال احمر در هیچ جای کشور وجود ندارد و این افتخار برزگی برای ما است.

وی در پایان بیان کرد: ما به شعار هر خانواده یک امدادگر نزدیک شده ایم و توان ما به حدی است که هر گلستانی یک امدادگر باشد و یک روز از زندگی را به خدمات داوطلبانه اختصاص دهد.

گفتنی است، در پایان این برنامه به منظور تجلیل از خدمات جوانان، نجاتگران و داوطلبان طرح نوروزی ۹۴ جمعیت هلال احمر استان گلستان، به قید قرعه به یکصد نفر از این افراد سفر به عتبات عالیات اختصاص داده شد.

تمام سرمایه جمعیت هلال احمر اعتماد مردم است

 

تمام سرمایه جمعیت هلال احمر اعتماد مردم است

 

تمام سرمایه جمعیت هلال احمر اعتماد مردم است

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .