عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهردار گرگان: جشنواره پاییز هزاررنگ امسال متفاوت تر از سال های قبل برگزار می شود


شهردار گرگان: جشنواره پاییز هزاررنگ امسال متفاوت تر از سال های قبل برگزار می شود

 شهردار گرگان گفت: ششمین جشنواره پاییز هزاررنگ گرگان با حضور هنرمندان مطرح کشوری و بومی برگزار می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی اظهار داشت: اقلیم گلستان به ویژه شهر گرگان بسیار خاص است و باید از ظرفیت‌های آن به خوبی بهره ببریم.

سبطی با بیان اینکه فصل پاییز، سرمایه اقتصادی و اجتماعی برای شهر گرگان به همراه دارد، افزود: طبیعت خدادادی مانند جنگل‌های هیرکانی در فصل پاییز بسیار غنی است که این موضوع شهر گرگان را در سطح کشور و حتی بین‌المللی متمایز می‌سازد.

وی در خصوص برگزاری جشنواره پاییز هزاررنگ بیان کرد: آیین اختتامیه ششمین دوره جشنواره پاییز هزاررنگ گرگان روز چهارشنبه از ساعت 12 و 30 دقیقه در پارک جنگلی النگدره آغاز می شود و برنامه ریزی شده متفاوت تر نسبت به سال های گذشته برگزار شود.

شهردار گرگان به برنامه های شاخص این جشنواره اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه با تعداد 50 غرفه از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح، ایستگاه های اقوام، موسیقی، کودک، طبیعت، توانخواهان و خلاقیت، تور عکاسی و فیلمبرداری و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه های شاخص این جشنواره هستند.

سبطی ادامه داد: هنرمندان و شخصیت های شاخص و مطرح کشوری و بومی به همراه میهمانانی از کشور عراق و سایر شهرهای ایران به دعوت شهرداری در برنامه فردا حضور خواهند یافت.

شهردار گرگان: جشنواره پاییز هزاررنگ امسال متفاوت تر از سال های قبل برگزار می شود


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شهرداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .