عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رشد 113 درصدی حمل و نقل بین المللی اداره کل راه آهن شمال شرق 2


رشد 113 درصدی حمل و نقل بین المللی اداره کل راه آهن شمال شرق 2

رشد 113 درصدی حمل و نقل بین المللی اداره کل راه آهن شمال شرق 2

مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ از رشد 113 درصدی حمل و نقل بین المللی اداره کل راه اهن شمال شرق 2 در 2 صبح روز 21 آذر ماه امسال نسبت به زمان مشابه با سال گذشته خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق2، محسن اعتماد افزود: بعد از اتصال خط عریض ایران-ترکمنستان اقدامات خوبی انجام شد که شامل اتمام پل مرزی، اتصال باقیمانده ریل عریض و اتصال کامل آن به اینچه برون، مونتاژ لوکوموتیو عریض، ایجاد محوطه‌های تخلیه و بارگیری خط عریض و غیره است که همه این موارد در راستای افزایش حمل و نقل ریلی از این حوزه می باشد که در صادرات 1830 واگن به تناژ 124 هزار و 440 تن برابر با 104 درصد افزایش در مقایسه با همین تاریخ 20 آذر ماه امسال نسبت به پارسال می باشد .

وی ادامه داد در حوزه ترانزیت نیز 1839 درصد و در مجموعحمل و نقل بین المللی تعداد یک 1913 واگن به تناژ 130 هزار و 320 تن که در مجموع 113 درصد شاهد رشد در مقایسه با زمان پارسال می باشیم. ( در 20 آذرماه امسال نسبت به همین زمان در پارسال )

به گفته مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲، عمده کالای صادراتی سیمان و میلگرد بوده و محموله های تخلیه شده ازقبیل ذرت، کنجاله، روغن و کودشیمیای و پارچه را تشکیل می‌دهد.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق ۲
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 309
  • کد خبر : 87911