عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی در شهرک صنعتی گرگان


افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی در شهرک صنعتی گرگان

افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی در شهرک صنعتی گرگان

 مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت صنایع غلطک شرق با حضور مدیران کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای و سازمان صنعت ، معدن و تجارت و سایر مسئولین استانی افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سعید مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در افتتاحیه این مرکز آموزشی گفت : امروز نیازمند به روز رسانی مهارت هستیم و با پیشرفت تکنولوژی، در همه زمینه ها ارتقاء مهارت امری ضروری می باشد  و بالا رفتن مهارت  در پایداری و ایجاد اشتغال اثر بخش خواهد بود.

مازندرانی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از رسالت های مهم مراکز آموزش فنی و حرفه ای آموزش است، در صورتیکه در کنار واحدهای صنعتی مراکز آموزشی تخصصی برای نیروهای کار راه اندازی شود و با توجه به نیازها، مهارتهای تخصصی ارائه گردد باعث افزایش بهره وری خواهد شد .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن اثر بخشی آموزش های مهارتی تخصصی در واحدهای صنعتی گفت: به پیوند و تعامل اساسی حوزه صنعت و آموزش فنی و حرفه ای نیاز داریم و با این پیوند علاوه بر افزایش راندمان  کاری در راستای افزایش تولید و اشتغال قدم بر میداریم .

در ادامه مراسم آقایان طلوعیان و حسینی طلب در خصوص کلاسهای آموزشی و افزایش بهره وری تولید و اشتغال سخنانی را ایراد کردند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 236
  • کد خبر : 88542