عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجدید رکورد شکنی شناگر گلستانی در کشور


تجدید رکورد شکنی شناگر گلستانی در کشور

 شنا گر جوان و آینده دار گلستانی بار دیگر در سال 1400 رکورد کشور را جابه جا کرد . 

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ مرحله دوم هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی شنای باشگاه های کشور تحت عنوان جام خلیج فارس با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با شرکت تیم های کیان شنای گلستان ، اریس اصفهان ، باشگاه مقاومت سپاه نبی اکرم کرمانشاه ، کوثر و اطهر آذربایجان ، نفت امیدیه ، نفت تهران و شهید هاشمی نژاد مشهد چهاردهم و پانزدهم بهمن 1400 در سالن قهرمانی آزادی تهران برگزار گردید .
هومر عباسی شناگر مستعد و جوان گلستانی که با تیم کیان شنای گلستان د راین مسابقات حضورداشت بار دیگر در سال 1400 رکورد شکنی کرد و موفق شد درجریان ماده تیمی 100 متر کرال پشت با ثبت زمان 57،59 رکورد این ماده را که درمسابقات جایزه بزرگ امارات با ثبت زمان 57،74 توسط جمال چاووشی در اختیار این شناگر ایرانی قرار گرفته بود را به خود اختصاص دهد .
همچنین در این مسابقات ابوالفضل سام شناگر تیم شهید هاشمی نژاد مشهد در رده سنی 15تا 17 سال در ماده 100 متر کرال پشت با ثبت زمان 58،23 رکورد امیرمحمد عزیزی را که58،85 بود را جا به جا کرد . در این مرحله نیز تیم شهید هاشمی نژاد مشهد همچون مرحله اول صدرنشین مسابقات شد.
گفتنی است طبق اعلام کمیته برگزاری ، این مسابقات در 3 مرحله برنامه ریزی شده که مرحله سوم دوازدهم و سیزدهم اسفند 1400 برگزار می گردد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .