عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رتبه عالی ارزیابی عملکرد در کشور به تصفیه خانه آب شرب شهر گرگان رسید


رتبه عالی ارزیابی عملکرد در کشور به تصفیه خانه آب شرب شهر گرگان رسید

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: بر اساس ارزیابی های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، تصفیه خانه آب شرب ناهار خوران گرگان موفق به کسب بالاترین رتبه در ارزیابی عملکرد تصفیه خانه ها در سطح کشور گردید.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، دکتر ایرج حیدریان ضمن تشریح ابعاد این موفقیت، عنوان کرد: بر اساس ارزیابی به عمل آمده وفق شاخص های عملکرد معتبر و استاندارد، عملکرد تصفیه خانه آب شرب گرگان از سوی ناظران آبفای کشور، "عالی” اعلام شد.
وی افزود: با توجه به وضعیت پارامترهای کمی و کیفی تصفیه خانه، بازدید های انجام شده، پایبندی و به کارگیری دستورالعمل های OP301، OP302 ،OP303 ،PO304 ،OP305 و حضور فعال پرسنل تصفیه خانه در دوره های آموزشی”بهره برداری و نگهداری از فیلترهای تصفیه خانه”، "بهره برداری و نگهداری از زلالسازهای تصفیه خانه” و "روش های گندزدایی” تصفیه خانه آب شرب گرگان موفق به کسب این عنوان شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: عملکرد تصفیه خانه آب گرگان در حذف کدورت و پارامترهای بیولوژیکی، منطبق با اطلاعات وارد شده در سامانه سپتا از سال 97 تا 1400 بوده است و عملکرد این تصفیه خانه در حذف پارامترهای یاد شده ، راندمان قابل قبول یک درصد رشد را داشته است .
این مقام مسئول بیان داشت: تصفیه خانه آب گرگان از سال 1354 وارد مدار بهره برداری شده و با توجه به تغییر استانداردها و عملکردهای سختگیرانه تر جهت افزایش کیفیت تصفیه خانه ها ،  شرکت آب و فاضلاب استان گلستان نیز بر اساس پارامترهای تعیین شده در چند سال اخیر نسبت به اقدامات اصلاحی ، ارتقای تصفیه خانه های آب شرب استان و بهبود کیفیت آب اقدام نموده و خوشبختانه چندین سال است که این تصفیه خانه جزء تصفیه خانه های برتر کشور از لحاظ عملکرد بهره برداری می باشد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .