عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح جهادی در شهرداری گرگان؛ مشکلات شهروندی در«پیشخوان خدمت» رفع می شود


طرح جهادی در شهرداری گرگان؛ مشکلات شهروندی در«پیشخوان خدمت» رفع می شود

طرح جهادی در شهرداری گرگان؛ مشکلات شهروندی در«پیشخوان خدمت» رفع می شود

 شهردار گرگان در سالجاری با هدف تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری، تشکیل مجموعه «پیشخوان خدمت» را در راستای تسهیلگری و کارسازی سریعتر مشکلات مردمی دستور کار قرار داد.

 به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی برای نخستین بار در مدیریت شهری گرگان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر پشتیبانی و مانع زدایی از مشکلات شهروندان، مجموعه جهادی و عملیاتی «پیشخوان خدمت» را تشکیل داد.
 شهردار گرگان افزود: پیشخوان خدمت تنها مرجع تصمیم گیری در شهرداری است که در یک بازه زمانی یک هفته ای با هدف کاهش بروکراسی اداری در اسرع وقت، بلاتکلیفی ارباب رجوعان را تعیین تکلیف می کند.
 وی در خصوص شیوه برگزاری این جلسات گفت: شنبه و یکشنبه هر هفته درخواست ها و مطالبات شهروندان توسط مدیران مناطق سه گانه احصا و جمع آوری می شود و مدیران ارشد شهرداری از ساعت 6 صبح پیش از زمان رسمی شروع ساعت اداری در روزهای دوشنبه و سه شنبه به بازدید میدانی از موضوعات مطروحه می پردازند.
 سبطی عنوان کرد: جمع بندی مشکلات شهری شهروندان عزیز در ساعت یک و نیم بعدازظهر روز چهارشنبه هر هفته در جلسه پیشخوان خدمت مطرح می شود و همانجا با نظر جمعی شهردار، معاونین و مدیران شهری تصمیمات لازم اتخاذ و امضاء و در اقدامی ضرب الاجل در روز پنجشنبه به بخش های ذیربط ابلاغ می شود.
 شهردار گرگان با دستور تجمیع و یکپارچه سازی کمیته ها و کارگروه ها در مجموعه پیشخوان خدمت گفت: پیشخوان خدمت با حضور تمامی مدیران و مسئولان شهری با هدف بررسی مشکلات شهری و تسریع در حل و فصل موانع موجود در امر خدمات رسانی شایسته به شهروندان و اتخاذ تصمیم واحد و پرهیز از تداخل کاری و تصمیم گیری جزیره ای در حوزه های مختلف مشکلات مردمی را تعیین تکلیف می نماید.

طرح جهادی در شهرداری گرگان؛ مشکلات شهروندی در«پیشخوان خدمت» رفع می شود


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شهرداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .