عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سبطی: روابط عمومی با نقد وضع موجود، شهرداری را به وضع مطلوب می رساند


سبطی: روابط عمومی با نقد وضع موجود، شهرداری را به وضع مطلوب می رساند

سبطی: روابط عمومی با نقد وضع موجود، شهرداری را به وضع مطلوب می رساند

 شهردار گرگان با اعلام  اینکه نقد سیستمی، باعث پیشگیری و رفع نواقص می شود، گفت: روابط عمومی در سال جدید، با نقد وضع موجود و پیگیری های لازم، می تواند شهرداری را در طی مسیر به سمت وضع مطلوب یاری رساند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی، در نشست شورای هماهنگی مجموعه روابط عمومی های شهرداری افزود: روابط عمومی در سال 1401 فقط تحسین کننده سازمان نباید باشد بلکه می بایست نقد کننده خوبی برای رفع مشکلات مردمی در سازمان متبوع خود باشد.
 شهردار گرگان با توجه به اهمیت جایگاه روابط عمومی در جامعه افزود: روابط عمومی ها، گنجیه اسرار سازمان هستند و بعنوان دیپلمات سازمان، کار بسیار حساسی دارند و کوچکترین اشتباه آنان دچار آسیب به سازمان می شود.
وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی شهرداری گرگان، سخنگوی سازمان است و در سال جدید با رویکرد و نگاه نوین به اهمیت مسائل مختلف شهری با ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی و اطلاع رسانی مختلف ورود کند.
سبطی گفت: پیشانی یک سازمان روابط عمومی است و بعنوان پل ارتباطی با مردم،از جایگاه والایی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی باید موجبات همدلی و وحدت در سازمان را فراهم آورد،عنوان کرد: روابط عمومی های شهرداری گرگان، یک مجموعه یکپارچه اند و شایسته است خانواده روابط عمومی در یک جا جمع و به صورت شورایی اداره شود.
سبطی با بیان اینکه اجماع و بهره گیری از خرد جمعی روابط عمومی ها یقینا موجب ارائه تصویری درست از سازمان در افکار عمومی می شود، یادآور شد: افکار عمومی بسیار برای مسئولان مدیریت شهری ارزشمند است از اینرو روابط عمومی ها باید با برنامه ریزی مدون و منسجم با توجه به ذائقه های مختلف اصناف و مشاغل گوناگون اقدام کنند.
وی با تاکید برتحقق و تلاش در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در سال 1401 ادامه داد: روابط عمومی بعنوان مغز متفکر سازمان باید با برنامه ریزی برای ارتباط  با افکار عمومی همت گمارد تا با ارائه چهره واقعی و شفافی که از شهرداری و شورا به همشهریان عزیز ارائه می دهد باعث جذب حداکثری رضایتمندی مردمی گردد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شهرداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .