عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۱۳۱ حادثه در طرح امداد و نجات نوروزی


امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۱۳۱ حادثه در طرح امداد و نجات نوروزی

امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۱۳۱ حادثه در طرح امداد و نجات نوروزی

 میقانی از امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۱۳۱ حادثه در طرح ملی امداد و نجات نوروزی و ارائه خدمات سلامت و ایمنی به بیش از ۴۰ هزار نفر مسافر در طرح خدمات بشردوستانه جوانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان فرهاد میقانی گفت: طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر گلستان از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین در استان اجرا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این ایام ۳۶ پایگاه ها و پست های امداد و نجات نوروزی به مسافران نوروزی خدمات رسانی کردند.
وی تعداد حوادث صورت گرفته در این مدت را‌ ۱۳۱ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۹۸ مورد حوادث ترافیکی بوده است. در این حوادث، ۲۹۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۹ نفر سرپایی درمان شدند.
وی، تعداد خودروهای عملیاتی را ۱۵۱ خودرو و رها سازی را ۱۲ مورد برشمرد. بیشترین عملیات صورت گرفته در شهرستان مینودشت با ۲۷حادثه، گرگان با ۲۶ حادثه و علی آباد کتول با ۱۶حادثه بوده است.
میقانی ادامه داد: در این ایام، ۱۵۶ تیم عملیاتی با ۳۴۲ نیروی عملیاتی به حادثه دیدگان خدمات امدادی ارائه کردند.
وی با اشاره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی نیز گفت: در این ایام، ۱۰۸ پست فعال با ۵۱۲ نفر روز از اعضای هلال احمر به مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند.
میقانی بهره مندی ۴۳ هزار و ۶۱۰ نفر از خدمات ایمنی سلامت، توزیع ۵۸ هزار و ۶۶۳ عدد اقلام فرهنگی، بهره مندی ۷ هزار و ۸۲۹ نفر در حامیان مشارکت کنندگان ۸۳۹ بهرفت و بهره مندی ۹ هزار و ۱۱۶ نفر در پویش چلچراغ و جشنواره رفیق خوشبخت ما را از اقدامات صورت گرفته در این بخش برشمرد.
وی افزود: در این ایام، ۲۰۳ تیم روز از اعضای تیم سحاب، یک هزار و ۶۲۷ نفر در خدمات امداد و کمک های اولیه، ۳ هزار و ۴۲۶ نفر در آموزش مهارت امداد و کمک های اولیه و ۲ هزار و ۸۱۰ نفر در آموزش سنجش فشارخون شرکت کردند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .