عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجهیز و راه اندازی 5 حلقه چاه آب شرب در شهرستان آق قلا

در سال گذشته صورت گرفت :

تجهیز و راه اندازی 5 حلقه چاه آب شرب در شهرستان آق قلا

 سرپرست امور آب و فاضلاب آق قلا از تجهیز و راه اندازی 5حلقه چاه آب شرب در راستای تامین آب پایدار در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس " علی اصغر سبزه " با اعلام این خبر اظهار داشت : حفر 2 حلقه چاه جدید در روستاهای تازه آباد و یلمه سالیان با اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال ،  ویدئومتری 6 حلقه چاه آب شرب با اعتباری بالغ بر 160میلیارد ریال ، تعمیر و تعویض شناور 22حلقه چاه آب شرب با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال ، مهندسی مجدد یک حلقه چاه آب شرب با اعتبار 200میلیون ریال و لایروبی یک حلقه چاه روستای گری با اعتباری بالغ بر 500میلیون ریال  در راستای تامین آب پایدار بوده که از اقدامات مهم این امور در سال 1400  بوده است .     
وی خاطر نشان کرد :  1000 مورد تعویض کنتور خراب و فرسوده ، 50 مورد استاندارد سازی انشعابات فرسوده و قدیمی ، ترمیم و رفع  730 مورد رفع اتفاقات انشعابات  ، شبکه توزیع آب و خط انتقال با هدف کاهش هدر رفت آب از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.
سرپرست امور آب و فاضلاب آق قلا تصریح کرد: ، واگذاری و فروش انشعاب به تعداد 816 مورد ، شناسایی و مرئی سازی 24 مورد شیر فلکه های سطح شهر ، بازرسی دیداری و چشمی خط انتقال و شبکه توزیع جمعا به طول 345 کیلومتر از دیگر فعالیت های این امور در مدت مذکور بوده است. 
سبزه افزود :5110  متر توسعه شبکه آب شرب ، 2204 متر اصلاح شبکه توزیع و خط انتقال آب  شرب ،  71هزار 557مورد کلر سنجی ،  195 کیلومتر شستشوی شبکه و خط انتقال آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی از دیگر اقدامات این امور در 9سال گذشته بوده است .
وی تصریح کرد :احداث 2 باب مخزن به حجم 300متر مکعب برای روستاهای بهلکه شیخ موسی و قربان آباد با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال ، احداث شبکه توزیع به طول 17کیلومتر و اصلاح 300 فقره انشعاب با اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال برای روستاهای بدراق و سلاق یلقی ، خرید و نصب دو دستگاه کنتور 150الکترومغناطیسی بر سر چاه های 3و4 انبارالوم و آق قلا ، حصار کشی چاه اسلام تپه و پیرواش با اعتباری بالغ بر 300میلیون ریال از دیگر اقدامات این امور در مدت مذکور بوده است .
مدیر امور آب و فاضلاب آق قلا در پایان عقد قرارداد 4 حلقه چاه در روستاهای پیرواش ، صحنه سفلی ، گری و چین سیبلی با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال از اقدامات مهم در راستای تامین آب شرب عنوان کرد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .