عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصناف در تحقق شعار سال نقشی کلیدی دارند

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان :

اصناف در تحقق شعار سال نقشی کلیدی دارند

اصناف در تحقق شعار سال نقشی کلیدی دارند

 سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان در اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان گلستان گفت: نقش اصناف در تحقق شعار سال نقشی کلیدی و ویژه است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده در اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان گلستان که با حضور اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی مرکز استان گلستان در محل سالن جلسات اتاق اصناف مرکز استان گلستان برگزار گردید ، گفت : شعار امسال که مقام معظم رهبری با هوشمندی خاصی آن را انتخاب نموده اند راه حل برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است .

وی گفت : دو واژه تولید و اشتغال طی سنوات گذشته مکررا مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است که راه توسعه کشور و قطع وابستگی به بیگانگان است و شکل گیری تولید اشتغال را هم در پی دارد .

به گفته حسن زاده ، بحث دانش بنیان هم که امسال رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید نموده اند ، ظرفیتی است که باید با استفاده از توان دانشگاهها و نهادهای علمی به سمت تحقق آن گام برداریم .

وی افزود : باید تولیداتی را که کمتر مورد توجه بوده اند با استفاده از تحقیق و توسعه و ظرفیت دانش بنیان فعال نمائیم.

وی گفت : نقش اصناف در تحقق شعار سال نقشی کلیدی و ویژه است ؛ اولا استفاده از محصولات ایرانی و تولید داخل که رونق تولید کشور را در پی دارد و دوم مقابله با پدیده شوم قاچاق و پدیده ناپسند تقلب که متاسفانه در برخی کالاها اتفاق می افتد و ما هم همراه شما هستیم تا با این پدیده های شوم مقابله کنیم و برای داشتن یک بازار خوب و باثبات گام برداریم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 386
  • کد خبر : 91696