عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند


شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه باید ادامه دهنده راه این بزرگمردان و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

اسرافیل وزیری اظهار کرد: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شاهد و ایثارگر برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و دفاع کنیم.
وی با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است خاطرنشان کرد: شهادت  والاترین  توفیقی است که  نصیب شهدا شده است.
وی ضمن اینکه یاد شهدا موجب آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد، افزود: تداوم فرهنگ غنی و بلند شهادت در گرو آشنایی نسل های جوانان با زندگی و شخصیت شهدای گرانقدر است.
وی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم فرزندان خود در راه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب ایثار و از خود گذشتگی را معنایی دیگر بخشیدند.
این مقام مسئول گفت: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .