عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات بخش خصوصی، چالشی پیشروی توسعه ICT


مشکلات بخش خصوصی، چالشی پیشروی توسعه ICT

  نشست بررسی مشکلات و چالش‌های کارفرمایان فناوری اطلاعات (کارفا) گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان گفت: با توجه به تکمیل توسعه زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات باید به دنبال رشد کسب و کارها و اقتصاد استان باشیم و با تقویت اکوسیستم ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بتوانیم توسعه استان را شاهد باشیم.
وی افزود: اهمیت موضوع فاوا در توسعه کشور غیر قابل انکار بوده و نگاه دولت سیزدهم به فناوری اطلاعات یک نگاه ابزاری برای حل مشکلات اقتصادی، معیشتی است و استفاده از فناوری اطلاعات را یکی از مولفه های ایجاد عدالت اجتماعی می دانند که ما باید با استفاده از این فرصت در توسعه اقتصاد استان کوشا باشیم.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص مشکلات موجود گفت: متاسفانه مشکلات پیش روی شرکتهای این حوزه اندک نیست، مشکلات مربوط به بیمه، مالیات، ارز و تحریم ها همه موانعی برای توسعه ایجاد کرده است که باید بتوانیم با همکاری هم این مشکلات را مرتفع سازیم.
در ادامه جلسه نمایندگان بخش خصوصی ضمن ارائه دغدغه‌ها و پرسش‌های فراوان به بیان برخی از مشکلات درحوزه زیرساخت‌های بخش ICT، چالش‌های بخش بیمه و همچنین قوانین کار و کارفرما و مالیات پرداختند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .