عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشکان اتحادی رئیس هیئت اسکواش استان گلستان


اشکان اتحادی رئیس هیئت اسکواش استان گلستان

 طی برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیئت اسکواش استان گلستان رئیس این هیئت معرفی شد. 

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان؛ چهارشنبه هجدهم خرداد 1401 مجمع انتخابات ریاست هیئت اسکواش استان گلستان به ریاست دکتر مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران و باحضور مهندس برزمینی مدیر کل و سایر اعضای مجمع برگزار شد .

عادل مقری ، علیرضا چورلی و اشکان اتحادی کاندیداهای تصدی ریاست هیئت اسکواش استان بودند که درزمان رأی گیری عادل مقری وعلیرضا چورلی انصراف خود را کتباً به مجمع اعلام کردند .
در این جلسه اشکان اتحادی تنها کاندیدای باقی مانده به مدت ۱۰ دقیقه صحبت کرده و برنامه های خود را ارائه داد . و پس از پایان رأی گیری قاطعانه با 20رأی از 20 رأی مأخوذه برای مدت ۴ سال هدایت هیئت اسکواش استان را برعهده گرفت . همچنین حجت مقسم ، مهدی رامتین ، فرانک همت یار ، میثم بخشنده و محمد علی اتحادی به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند .
در ادامه مهندس برزمینی ضمن تبریک به اشکان اتحادی ، برای رونق هر چه بیشتر اسکواش خواستار فعال کردن این رشته ورزشی در شهرستان های استان شد .
در پایان دکتر سلیمانی رئیس فدراسیون به رئیس جدید و اعضای هیئت رئیسه تبریک گفته و افزود : هر وقت کاری خوب پیش رفته است همیشه پای انسانی پیگیر و پر تلاش در میان بوده و برای موفقیت باید کفش آهنین پوشید .
وی تأکید کرد که باید هوای ورزشکار را داشت چرا که اگر به ورزشکار رسیدگی نشود ورزشکار مصادره شده و جذب استان های دیگر می شود .
وی با اشاره به اینکه اشکان اتحادی جوانترین رئیس هیئت در میان رؤسای هیئت های سایر استان ها می باشد و رأی قوی اعضاء می تواند پیامی خاص داشته باشد گفت : مبلغ ورودی تیم های گلستانی را درمسابقات لیگ سال آینده ، وهمچنین در صورت برگزاری کلاس های مربیگری و داوری حق الزحمه مدرس را تا پایان سال فدراسیون پرداخت خواهد کرد.
دکتر سلیمانی ادامه داد: گرگان را رسماً به عنوان مرکز کمپ استعداد یابی در کشور اعلام می کند و مجوزهای میزبانی psa را به استان گلستان خواهد داد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .