عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی 875 قلم محصول تولیدی استان

سرپرست اداره کل صمت گلستان خبر داد :

درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی 875 قلم محصول تولیدی استان

درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی 875 قلم محصول تولیدی استان
 سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ضمن ارائه گزارشی از طرح شفافیت قیمت از طریق درج قیمت تولید کننده در استان گلستان گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی 875 قلم محصول تولیدی استان درج شده است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، درویش علی حسن زاده گفت: این طرح از بیست و هفتم آذر ماه 1400 آغاز گردیده و درحال حاضر 5 مرحله از آن انجام شده است .
وی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری بسیاری از کالاها مشمول گردیده و کلیه واحدهای تولیدی ملزم به ثبت درج همزمان قیمت تولید کننده و مصرف کننده بر روی کالاهای تولیدی خود گردیده اند .
حسن زاده در خصوص مزایای اجرای این طرح گفت : درج همزمان قیمت تولید کننده و مصرف کننده سبب آگاهی مردم و مصرف کنندگان نسبت به قیمت خرید و هزینه تولید محصول یا قیمت نهایی درب کارخانه می گردد .
وی افزود : کاهش قیمت محسوس بسیاری از کالاها که حاشیه سود فراوانی داشته و مصرف کننده از آن بی بهره بوده است و توجه واحدهای تولیدی به درج قیمت بر روی کالاها که رو به فراموشی سپرده شده بود و همچنین شفاف سازی عملکرد و آنالیز قیمتی واحدهای تولیدی ، شرکت های پخش ، واحدهای عمده و خرده فروش در سطح بازار از جمله مزایای اجرای این طرح می باشند .
به گفته حسن زاده ، از ابتدای اجرای این طرح تا کنون 94 واحد تولیدی استان مشمول این طرح شده اند و قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی 875 قلم محصول تولیدی استان درج شده است .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 337
  • کد خبر : 93179