عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اتصال روستای چلی علیا به شبکه اینترنت پرسرعت 4G


اتصال روستای چلی علیا به شبکه اینترنت پرسرعت 4G

 سایت تلفن همراه روستای چلی علیا با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در مراسم افتتاح سایت ارتباطی گفت: با تلاش همکاران حوزه ارتباطات استان از امروز بالغ بر 70 خانوار از اهالی روستاهای دهنه محمد آباد از خدمات اینترنت پرسرعت 4G برای دسترسی به شبکه ملی اطلاعات بهره مند می شوند.
وی تصریح کرد: تا روز عید سعید غدیر سه روستای دیگر به این روستاها اضافه شده و بخشی از روستاهای دهنه محمدآباد شهرستان علی آباد کتول به شبکه اینترنت پرسرعت نسل چهار متصل می شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اظهار داشت: روند ایجاد، توسعه و ارتقاء وضعیت پوشش ارتباطی تا تکمیل پوشش استان ادامه دارد و به زودی تمامی روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.
وی اضافه کرد: با ایجاد و توسعه سایت مذکور دسترسی بیش از 200 نفر به شبکه ملی اطلاعات برقرار شد که با ارائه این خدمت، زمینه بهرمندی از آموزش الکترونیک (شاد) برای دانش آموزان، خرید و فروش آنلاین، ارایه خدمات دولت الکترونیک وخدمات بانکی برای ساکنان روستای مذکور فراهم شده است

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .