عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره‌مندی حدود 3000 خانوار استان گلستان از نعمت گاز طبیعی

در بازه زمانی 3 ماهه سال 1401 محقق شد؛

بهره‌مندی حدود 3000 خانوار استان گلستان از نعمت گاز طبیعی

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از بهره‌مندی نزدیک به 3 هزار خانوار استان دربازه زمانی 3 ماهه نخست سال جاری از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان، علی طالبی در این خصوص گفت: از این تعداد 1895 خانوار شهری بوده و تعداد 1105 خانوار نیز روستایی بودند که به جمع خانوارهای برخوردار از گاز استان اضافه‌ شده‌اند.
 وی افزود: در همین راستا درمجموع تاکنون در سطح استان حدود افزون بر 631  هزار و 500 خانوار استان  مشترک گاز می‌باشند که از این تعداد حدود 392 هزار و 820 مورد مربوط به شهرها بوده  و تعداد 238 هزار و 680 خانوار نیز روستاهای استان را شامل می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درادامه بابیان اینکه درحال حاضر خانوار تحت پوشش گاز شرکت در بخش شهری 100 درصد و در بخش روستایی نزدیک به 99 درصد رسیده است. تصریح کرد: بیشترین حجم خانوار بهره‌مند از گاز مربوط به شهرستان گرگان به‌عنوان مرکز استان با بیش از 181 هزار خانوار می باشد، ضمن اینکه  شهرستان گنبد نیز با افزون بر 113 هزار خانوار در رتبه بعدی قرار دارد.
وی  در خاتمه ضمن تأکید بر رعایت موارد ایمنی درحین مصرف گاز اظهار داشت: تاکنون در استان گلستان تمامی شهرهای استان به همراه  924  روستا، 1042  واحد صنعتی عمده  و 65 جایگاه CNG  گازرسانی شده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .