عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛ تامین زمین برای جامعه ایثارگری گلستان


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛ تامین زمین برای جامعه ایثارگری گلستان

مدیرکل راه وشهرسازی گلستان در آیین تجلیل از ایثارگران، جانبازان وخانواده های شهدای دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان، گفت: در راستای رفع دغدغه های جامعه ایثارگران گلستان، قطعه زمینی برای احداث مسکن به آن ها تعلق خواهد گرفت.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، مهندس مهدی ملک پیش از ظهر سه شنبه 25 مردادماه در اولین همایش تجلیل از 190 خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی و ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان، اظهار کرد: مفتخریم که در اداره کل راه و شهرسازی و دستگاه های تابعه وزرات راه وشهرسازی در گلستان در کنار 278 نفر از خانواده ی شهدا و ایثارگان هستیم.
رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در مسیر خدمت رسانی و رفع موانع موجود در مباحث صنفی این قشر، با وجود وظیفه مندی قانونی و شرعی از سوی مدیران این ادارات تابعه، اقدامات مثبتی انجام شده است.
وی افزود: باعث خرسندی است که مطالبات جامعه ایثارگری و شهدا در اداره کل راه و شهرسازی، مبنی تبدیل وضعیت این عزیزان، به طور صد در صدی رخ داده و با مانعی در این روند مواجه نشدیم.
مدیرکل راه وشهرسازی گلستان با بیان اینکه از تجریبات و ظرفیت 10 فرزند شهید و پنج جانباز در سطوح مدیریتی اداره کل راه وشهرسازی استفاده شده است، گفت: همواره تلاش می کنیم تا از ظرفیت مناسب خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگان نهایت استفاده را ببریم.
مهندس ملک همچنین تصریح کرد: بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای بین اداره کل راه وشهرسازی و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، مصوب شد قطعاتی زمین به ایثارگران گلستانی در راستای رفع دغدغه های این قشر در حوزه مسکن اختصاص یابد.
رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در انتها یادآور شد: در مسیر خدمت به جامعه ایثارگری و شهادت و پیشبرد اهداف این عزیزان از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .