عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه های ورزشی استان گلستان در هفته دولت


آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه های ورزشی استان گلستان در هفته دولت

 مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان از افتتاح و بهره برداری از4 پروژه ورزشی، 7 خانه ورزش روستایی و آغاز عملیات اجرایی 10 پروژه ورزشی استان گلستان در هفته دولت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان؛ در آستانه فرارسیدن هفته دولت مهندس برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در مصاحبه اختصاصی با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان از اقدامات عمرانی این اداره کل در هفته دولت در کنار سایر برنامه های اجرائی گفت .
وی در این زمینه عنوان کرد : از برکات سفر ریاست محترم جمهوری به استان ، همت دولت سیزدهم ، پیگیری های استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ، در نخستین هفته دولت ازاولین سال روی کار آمدن دولت مردمی با ایران قوی ، شاهد افتتاح و بهره برداری از4 پروژه ورزشی ،7 خانه ورزش روستایی وآغاز عملیات اجرایی 10 پروژه ورزشی در سطح استان خواهیم بود .
ایشان افزود : چمن مصنوعی استادیوم مینودشت ، چمن مصنوعی مینی فوتبال گالیکش ، چمن مصنوعی مینی فوتبال تقی آباد گرگان و چمن مصنوعی مینی فوتبال کریم آباد گرگان پروژه هایی هستند که با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد ریال در این هفته افتتاح خواهند شد .
مهندس برزمینی در پایان این گفتگو اظهار امیدواری کرد که با افتتاح این پروژه های ورزشی تا حدود زیادی موجبات ایجاد انگیزه و ترغیب جوانان به سمت ورزش فراهم شده و از گرایش و کشیده شدن آن ها به به انحرافات اخلاقی که آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت ، ممانعت به عمل آید .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .