عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 24 پروژه آب و فاضلاب گنبدکاووس

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 24 پروژه آب و فاضلاب گنبدکاووس

مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 24 پروژه آب شرب در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان، مهندس حسین سعیدی راد با اعلام این خبر افزود: آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 24 پروژه شرکت آب و فاضلاب گلستان در شهرستان گنبد کاووس با حضور دکتر زنگانه استاندار استان گلستان نماینده مردم شریف شهرستان گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی امام جمعه، فرماندار شهرستان و مدیران دستگاه اجرایی استانی و شهرستانی  به صورت متمرکز برگزار شد.
 مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس افزود: به منظور تامین بخشی از کمبود آب شرب شهرستان گنبد، حفر و تجهیز 4 حلقه چاه آب شرب، احداث 2 باب مخزن ذخیره آب شرب با حجم 2200 متر مکعب، اجرای عملیات خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب به طول 48.8 کیلومتر و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ در شهرستان گنبد کاووس افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی آن آغاز گردید.
سعیدی راد در بخش دیگری اظهار داشت: در راستای افزایش شاخص برخورداری شهرستان گنبد کاووس از حوزه جمع آوری فاضلاب خانگی 12 پروژه با اعتباری بالغ بر 840 میلیارد ریال همزمان با دیگر پروژه های امور آب و فاضلاب این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می گردد.
وی اظهار داشت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 1300 میلیارد ریال برای جمعیتی بالغ بر 7177 خانوار می باشد که از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی و همچنین جمع آوری فاضلاب بهره مند می گردند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .