عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی و تعیین تکلیف مشکلات 10 واحد اقتصادی درکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان


بررسی و تعیین تکلیف مشکلات 10 واحد اقتصادی درکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان

بررسی و تعیین تکلیف مشکلات 10 واحد اقتصادی درکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان
معاون صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت؛ اثربخشی و نتیجه‌محور بودن مصوبات در رفع مشکلات واحدهای تولیدی و دانش‌بنیان رویکرد کارگروه تسهیل است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،فرهاد زارع گفت: پانصد و پنجاه و هشتمین وپانصد و پنجاه و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان با حضور معاون امور صنایع اداره کل صنعت ، معدن و تجارت ،رییس خانه صنعت و رییس خانه معدن استان گلستان در محل سالن جلسات اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان برگزار شد و مدیران واحدهای تولیدی در خصوص تأمین مالی، استمهال بدهی بانکی، تعیین تکلیف بدهی،تامین گاز مورد نیاز، تامین اجتماعی،امور مالیاتی و…. را از جمله مشکلات خود بیان و خواستار بررسی و تصمیم گیری از سوی اعضای کارگروه شدند که پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده تصمیمات اجرایی اتخاذ ، مصوبات لازم تصویب و به دستگاههای مربوطه ابلاغ گردید.
وی گفت : بهره‌گیری از ظرفیت دستگاههای اجرایی و بانکها ، اثربخشی و نتیجه‌محور بودن مصوبات، رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و دانش‌بنیان ،رسیدگی و ساماندهی و راه اندازی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط راکد و یا نیمه فعال ، حفظ واحدهای موجود و... از رویکردهای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالجاری است
معاون صنایع اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان گلستان با تاکید بر اهتمام دستگاههای ذی ربط در راستای رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در پیشبرد اهداف اقتصادی تصریح کرد : همگرایی و تعامل دستگاه‌های ذی ربط، اهتمام مضاعف در افزایش اشتغال پایدار وکاهش بیکاری را میسر می‌کند.
وی با توجه به جایگاه قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: اجرای مصوبات کارگروه مذکور برای تسهیل درامرتولید بنگاههای اقتصادی و حمایت از کالای بومی ایرانی در راستای ایجاد بسترهای لازم جهت عبور از موانع تولید و سرمایه گذاری برای کلیه دستگاه‌ها و بانک‌ها الزامی است

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 762
  • کد خبر : 95378