عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نهمین گواهی فعالیت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات صادر شد


نهمین گواهی فعالیت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات صادر شد

نهمین گواهی فعالیت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات صادر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در مراسم اعطای گواهینامه افتا به شرکت ارتباطات رویان گفت: امروز استفاده از محصولات فناوری اطلاعات در لایه های مختلف جامعه گسترش یافته است و این امر باعث توجه بیش از پیش امنیت شده است.

وی اضافه کرد: از این رو شرکت های فعال در حوزه ارائه خدمات موظف شده اند تا با کسب مجوز از خسارات احتمالی ناشی از بکارگیری محصولات ناامن پیشگیری کنند.
احمدی در توضیح اهمیت کسب مجوز افتا از سوی شرکتها گفت: به منظور افزایش سطوح کیفی و کمی خدمات، نهمین گواهینامه افتا در حوزه های خدمات مدیریتی افتا صادر شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان اظهار کرد: همکاران ما در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان آمادگی دارند مشاوره لازم در زمینه اخذ گواهینامه را به شرکت‌ها ارائه کنند تا شرکتهای توانمند در حوزه‌های مختلف، موفق به اخذ گواهینامه مربوطه شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های متقاضی فعالیت در هر یک از حوزه‌های خدماتی افتا می‌توانند، با مطالعه‌ی آیین نامه ساماندهی مربوطه، حوزه‌های خدمات افتایی مورد نظر خود را برای اخذ پروانه، انتخاب کرده و با مراجعه به وب‏سایت اداره کل نما در سازمان فناوری اطلاعات به نشانی sec.ito.gov.ir درخواست خود را ثبت، و نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .