عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح های ویژه تفریحی و گردشگری در پروژه بازار موزه هفت شهر گرگان پیش بینی شد


طرح های ویژه تفریحی و گردشگری در پروژه بازار موزه هفت شهر گرگان پیش بینی شد

طرح های ویژه تفریحی و گردشگری در پروژه بازار موزه هفت شهر گرگان پیش بینی شد

مدیر بازار موزه هفت شهر شهرداری گرگان از پیشبینی طرح های ویژه تفریحی و گردشگری در این پروژه خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس روزبه کریمی در خصوص آخرین وضعیت پروژه بازار موزه هفت شهر گرگان اظهار داشت: بازار موزه هفت شهر در قالب پروژه تجاری و تفریحی با معماری بازار تاریخی ۷ شهر در قالب 5 بازار اصلی و 2 راسته بازار در عرصه ای به مساحت ۴ هکتار با زیربنای ۶۸ هزار متر مربع با مشارکت بخش خصوصی از مهم‌ترین پروژه ‌های شهرداری است.

کریمی افزود: بازار موزه هفت شهر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در بخش اسکلت ها و سازه ها، با توجه به بحث الحاقی هتل بیمارستان فوق تخصصی در طراحی جدید پروژه بازار موزه هفت شهر با 35 درصد پیشرفت فیزیکی کل در حال انجام است و انشاءالله تا پایان سال 1402 به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در کنار بازار موزه هفت شهر بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی مجهز برای رفاه حال شهروندان و مردم استان احداث خواهد شد به طوری که استان ما در حوزه گردشگری سلامت، بتواند حرف اول را در استان ‌های شمالی بزند.

مدیر پروژه بازار موزه هفت شهر گرگان عنوان کرد: این پروژه سرمایه گذاری شهرداری گرگان با المان‌های تاریخی شهرهای کهن ایران، سه سالن سینما، شهر کتاب، 1500 متر مربع فضای گردشگری، هایپر مارکت، واحدهای تجاری، فضاهای فرهنگی و ده ها امکانات دیگر در حال احداث است.

کریمی بیان کرد: از نکات حائز اهمیت احداث این پروژه با کاربری های اداری، تجاری، خدماتی و فرهنگی ایجاد اشتغال پایدار برای حدود یک هزار نفر است که بزرگترین آبنمای موزیکال ایران و مکان های تفریحی سینما، استخر و سالن های بازی های رایانه ای VR و AR در آن پیش بینی شده است.

 




نام دستگاه ارسال کننده خبر : شهرداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .