عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) از پروژه شهربازی گرگان بازدید کرد


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) از پروژه شهربازی گرگان بازدید کرد

 

 

سردار هوش السادات، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به همراه معاون فنی و مهندسی هلدینگ راه و شهرسازی این قرارگاه در سفر به استان گلستان از روند اجرای پروژه شهربازی گرگان بازدید به عمل آوردند.

 

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی در خصوص این بازدید گفت: پروژه شهربازی با همکاری جهاد نصر قرارگاه خاتم الانبیا در مساحت ۱۸ هکتار در منطقه هزارپیچ شهر گرگان در حال اجراست و تاکنون ۵۶ درصد پیشرفت مالی (ریالی) داشته است.

سیدالنگی افزود: تمام هم و غم مدیران شهری این است که پروژه شهربازی را به عنوان پروژه ای پیشران تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسانند.

 به گفته وی، این پروژه برای تکمیل نیاز به اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد تومان است.

 شهردار گرگان تصریح کرد: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه، شهر گرگان که اکنون معبر عبوری زائران امام رضا (ع) است بتواند به عنوان مقصد گردشگری زائران عزیز باشد.

معاون فنی و مهندسی هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نیز از روند اجرای پروژه شهربازی ابراز رضایت کرد.

 ناصر زارعی در بازدید از روند اجرای پروژه شهربازی گرگان گفت: حمایت و تعامل بسیار سازنده شهردار گرگان به عنوان کارفرمای پروژه شهربازی و مشاوران با قرارگاه خاتم الانبیا موجب پیشرفت پروژه شده زیرا تعامل سازنده کارفرما قطعاً کار را به شکل بهتری پیش می برد.

 زارعی افزود: شهردار گرگان با اجرای طرح جسورانه شهربازی گرگان آن هم با توجه محدودیت اعتباری موجود، هزینه هنگفتی برای آینده شهر گرگان و رضایتمندی مردم انجام داده است.

 وی عنوان کرد: با توجه به مسیر تردد زائران امام رضا (ع) از شهر گرگان، انجام پروژه شهربازی می تواند عامل ماندگاری برای صنعت توریسم و جذب گردشگر باشد و منجر به تحولی عظیم در حوزه اشتغال پایدار منطقه شود.

 

 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) از پروژه شهربازی گرگان بازدید کرد



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شهرداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .