عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضورمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در میز خدمت ارتباط با مردم شهرستان بندرگز


حضورمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در میز خدمت ارتباط با مردم شهرستان بندرگز

در راستای ارتباط دو سویه و نزدیک مسئولان با مردم ، استاندار گلستان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و معاونان شرکت و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان در میز خدمت ارتباط با مردم که در مسجد جامع شهرستان بندرگز برگزار شد حاضر شدند.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، دکتر ایرج حیدریان ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: یکی از وظایف سازمان ها، نهادها خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به درخواست های آنان است.
حیدریان افزود: هدف از اجرای این برنامه، گفت وگوی چهره به چهره مردم با مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران رده بالای استان است.
لازم به ذکر است این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد مراجعان درخواست های خود را با مدیرعامل مطرح و دستورات لازم جهت تسریع در پیگیری امور صادر شد.
گفتنی است پس از برگزاری فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه و میز خدمت شهرستان بندرگز دهمین جلسه شورای اداری استان بصورت مشترک با شورای اداری شهرستان بندرگز با حضور امام جمعه شهرستان ،  استاندار گلستان، نماینده مردم شریف شهرهای غرب استان در مجلس شورای اسلامی ، رییس برنامه و بودجه استان ،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و  مدیران کل دستگاههای اجرایی استان و شهرستان برگزار گردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .