عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرهنگ سازی مدیریت مصرف گاز طبیعی

در نشست شورای فرهنگ عمومی بخش بهاران مورد توجه قرار گرفت ؛

فرهنگ سازی مدیریت مصرف گاز طبیعی

 


با حضورحجت الاسلام والمسلمین رضا زاده  امام جمعه ، شهردار وتعدادی از  روسای ادارات شهر سرخنکلا سومین جلسه نشست شورای فرهنگ عمومی بخش بهاران در محل  اداره گاز منطقه برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، در این نشست مسائل روز کشور و همچنین استان و منطقه سرخنکلاته مورد  بحث و بررسی قرار گرفته و هر یک از شرکت کنندگان در جلسه ضمن بیان  وضعیت دستگاه اجرایی خود ، دیدگاه ها و نظرات خود را نیز  ارائه نمودند .

در این جلسه رئیس اداره گاز سرخنکلاته نیز ضمن خوشآمدگویی از حضور امام جمعه منطقه و هیئت همراه تقدیر کرده و  با ارائه گزارشی از عملکرد اداره ، خواستار همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی شهرستان در زمینه صرفه جویی در مصرف گاز شدند.

سید حسن میرآئیز افزود: در فصل سرما قرار داریم و مصرف گاز کشور درحد بسیار بالایی قرار دارد و نیاز است تا همه مشترکین گرامی و مسئولین  به این موضوع توجه نمایند تا در مصرف این انرژی پاک صرفه جویی کنند و با بهینه  کردن مصرف گاز ، به استمرار و پایداری جریان گاز کمک نمایند .

وی در ادامه ضمن توزیع تعدادی  دماسنج بین حاضرین ، از امام جمعه شهر سرخنکلاته نیز درخواست داشت تا دربین  خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه به عنوان پایگاه مردمی ، جهت بالا بردن سطح آگاهی مردم از اهمیت گاز طبیعی در زندگی مردم ، رهنمودها و توصیه هایی را در رابطه با مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گازطبیعی  بیان نمایند .  

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .