عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سقوط سمند به دره‌ در گلستان یک کشته و دو مصدوم بر جا گذاشت


سقوط سمند به دره‌ در گلستان یک کشته و دو مصدوم بر جا گذاشت

سقوط سمند به دره‌ در گلستان یک کشته و دو مصدوم بر جا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ از کشته شدن یک نفر و مصدومیت دو نفر در پی سقوط خودرو به دره در جاده شاهرود به رامیان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب‌آبادی اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۵:۲۵ عصر سه شنبه ۶ دی از طریق اورژانس ۱۱۵ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) اطلاع داده شد.
وی بیان کرد: این حادثه بر اثر انحراف یک دستگاه خودروی سواری سمند و سقوط به دره در مسیر شاهرود به رامیان در جاده روستای رضی رخ داد.
غریب‌آبادی خاطرنشان کرد: برای امدادرسانی به این حادثه سه تیم شامل ۹ نفر به همراه یک دستگاه آمبولانس و ۲ خودرو کمک‌دار سبک از هلال احمر آزادشهر به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ گفت: در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو مصدوم و یک نفر در محل وقوع حادثه جان خود را از دست داد.
وی یادآور شد: جان باخته که مردی ۴۵ ساله بود توسط تیم جمعیت و همکاری افراد حاضر در صحنه حادثه رهاسازی و از عمق دره ۱۰۰ متری به سطح انتقال و تحویل عوامل مربوطه شد.
غریب‌آبادی افزود: یک مصدوم توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل و مصدوم دیگر که مردی ۴۵ ساله بوده به دلیل مولتی تروما توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر منتقل شد.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .