عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان امضا شد


تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان امضا شد

 

تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان امضا شد

با هدف ایجاد مهارت‌افزایی در دانشجویان و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشترک طرفین، تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان، چهارشنبه، هفتم دی ماه در سالن توحید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این نشست با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های علمی دانشگاه و ظرفیت‌های مهارتی موجود در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، می‌توانیم با همکاری متقابل در زمینه ایجاد مهارت برای جامعه هدف که دانشجویان و کارمندان دانشگاه هستند، اقدام کرده و گامی در جهت ایجاد اشتغال در جامعه برداریم.

دکتر شتایی سپس بر اجرایی‌سازی تفاهم‌نامه تاکید کرد و افزود: یکی از سیاست‌های اتخاذ شده در دانشگاه برگزاری متعدد دوره‌های آموزشی بر اساس نیاز دانشجویان و ایجاد مهارت عملی در کنار مهارت تئوری است که امیدواریم به واسطه این تفاهم‌نامه این امر محقق شود.

 در ادامه سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان بیان داشت: در اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای استان بر اساس چهار شاخص سرانه فضای آموزشی، آموزش‌های مهارتی، سرانه هزینه‌های آموزش‌های مهارتی و سرانه دسترسی به آموزش‌های مهارتی، سند برنامه یک ساله تدوین شده و بر اساس آن از وضع موجود به سمت وضع مطلوب در حال حرکت هستیم.

 دکتر حمزه کرایلو یکی از برنامه‌های خود در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان را احداث فضایی برای آموزش مهارت‌های نوین بیان کرد و افزود: ‌دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با دارا بودن ظرفیت و پتانسیل بالای علمی و اساتید برجسته در حوزه‌های تخصصی می‌تواند نقش بسزایی در برگزاری آموزش‌های مهارت‌های نوین داشته باشد.

 وی در پایان از بهره‌مندی از ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاه جهت استانداردنویسی مشاغل استقبال کرد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .