عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مربی تیم ملی قایقرانی بانوان جمهوری اسلامی ایران رئیس هیئت قایقرانی استان گلستان


مربی تیم ملی قایقرانی بانوان جمهوری اسلامی ایران رئیس هیئت قایقرانی استان گلستان

 طی برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیئت قایقرانی استان گلستان ، فاطمه مجللی مقدم عهده دار هدایت این هیئت شد . 

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و‌جوانان استان گلستان ؛ امروز شنبه دهم دی ماه 1401 ، مجمع انتخابات هیئت قایقرانی استان گلستان به ریاست دکترسهرابیان رئیس فدراسیون‌ قایقرانی جمهوری اسلامی ایران و با حضورمهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ، سرهنگ میر عرب رضی مسئول بسیج ورزشکاران سپاه نینوا استان گلستان و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات ساختمان معاونت جوانان اداره کل برگزار شد .
دراین مجمع فاطمه مجللی مقدم تنها کاندیدای تصدی ریاست هیئت قایقرانی استان ، ابتدا به مدت 10دقیقه صحبت کرد وبرنامه های خود را ارائه داد . و بعد رأی گیری آغاز شد.
پس از رأی گیری فاطمه مجللی مقدم با کسب 17 رأی از 17 آرای مأخوذه ، علاوه بر اینکه کل آراء را به دست آورد برای مدت ۴ سال عهده دار ریاست هیئت قایقرانی استان گلستان شد . همچنین عادل مجللی ، سودابه کشتکار ، دکتر سید عباس حسینی ، حسین اشرفی و محمدرضا اشرفی به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند .
پس از آن مهندس برزمینی ضمن تبریک به فاطمه مجللی مقدم ، از زحمات رئیس قبلی تقدیر و تشکر کرد و افزود که از تجربیات و و ظرفیت های کادر قبلی در هیئت استفاده شود . مهندس برزمینی گفت که به دنبال راه اندازی پایگاه استعداد یابی با همکاری آموزش و پرورش در استان می باشیم .
در پایان دکتر سهرابیان رئیس فدراسیون پس از تبریک به فاطمه مجللی مقدم افزود : با قبول این مسئولیت راه سختی را در پیش دارد ایشان گفت با توجه به اینکه استان گلستان استانی ساحلی است باید قهرمان پرور باشد و هیئت فعالی داشته باشد و همه باید برای ارتقای ورزش قایقرانی استان کمک کنند و در این مسیر کمک بسیج ، ورزش دانشجویی و دانش آموزی را خیلی سهیم دانست .
وی به عملکرد خوب و خداپسندانه قهرمانان این رشته ورزشی در ایام سیل اشاره کرد که به لحاظ اخلاقی نیز درس های زیادی به دیگران آموختند .
گفتنی است در ا ین مجمع از زحمات دکتر سید عباس حسینی رئیس هیئت قایقرانی استان در طی 4 سال گذشته تجلیل به عمل آمد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .