به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر زینلی مدیر درمان استان در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان حکیم جرجانی گرگان گفت: شاخص اخلاق می تواند کاستی ها را پوشش داده و زحمات کادر درمانی را به رضایت مشتریان ختم نماید.
وی تاکید کرد: که هر کس در زندگی پیشرفتی داشته اعم از مادی و معنوی در سایه اخلاق انسانی و رفتار انسانی با همنوعان بوده است و ما اگر تمام تلاش خود را برای درمان بیماران انجام دهیم ولی اخلاق خوش نداشته باشیم ، همه زحمات هدر است و نمی توانیم شاهد رضایت مشتریان باشیم.
وی در ادامه به گوشه ای از عملکرد مدیریت درمان استان اشاره کرد و توفیقات آتی را منوط به همکاری همه مدیران ، روسا و همکاران دانست و تاکید کرد که کار در سازمانها فردی نیست و این تیم است که باید همراه بوده و در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده تلاش نماید.
دکتر موسوی رئیس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدیر درمان و همراهان از پرسنل بیمارستان در دستیابی به نمرات و درجات بالا در ارزیابی های مختلف تقدیر کرد و همت والای آنها را در خدمت به بیماران ستود.
در انتهای این برنامه با اهداء لوح و هدیه از پرستاران نمونه و همکارانی که اخیرا به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند تجلیل بعمل آمد.