عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شاخص اخلاق می تواند کاستی ها را پوشش داده و زحمات کادر درمانی را به رضایت مشتریان ختم نماید

دکتر زینلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان :

شاخص اخلاق می تواند کاستی ها را پوشش داده و زحمات کادر درمانی را به رضایت مشتریان ختم نماید

  

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر زینلی مدیر درمان استان در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان حکیم جرجانی گرگان گفت: شاخص اخلاق می تواند کاستی ها را پوشش داده و زحمات کادر درمانی را به رضایت مشتریان ختم نماید.

 وی تاکید کرد:  که هر کس در زندگی پیشرفتی داشته اعم از مادی و معنوی در سایه اخلاق انسانی  و رفتار انسانی با همنوعان بوده است و ما اگر تمام تلاش خود را برای درمان بیماران انجام دهیم ولی اخلاق خوش نداشته باشیم ، همه زحمات هدر است و نمی توانیم شاهد رضایت مشتریان باشیم.

وی در ادامه به گوشه ای از عملکرد مدیریت درمان استان اشاره کرد و توفیقات آتی را منوط به همکاری همه مدیران ، روسا و همکاران دانست و تاکید کرد که کار در سازمانها فردی نیست و این تیم است که باید همراه بوده و در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده تلاش نماید.

دکتر موسوی رئیس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدیر درمان و همراهان از پرسنل بیمارستان در دستیابی به نمرات و درجات بالا در ارزیابی های مختلف تقدیر کرد و همت والای آنها را در خدمت به بیماران ستود.

در انتهای این برنامه با اهداء لوح و هدیه از پرستاران نمونه و همکارانی که اخیرا به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند تجلیل بعمل آمد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .