عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نوید خانه دار شدن قشر کارگر در قالب طرح نهضت ملی مسکن/ الحاق واحدهای مسکن مهر متوقف شده به طرح نهضت ملی مسکن

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان:

نوید خانه دار شدن قشر کارگر در قالب طرح نهضت ملی مسکن/ الحاق واحدهای مسکن مهر متوقف شده به طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، مهندس اسدالله پناه یزدان اظهار کرد: در دو شهر کردکوی و علی آباد برنامه ریزی هایی انجام شده تا دو پروژه مسکن مهر متوقف شده در قالب نهضت ملی مسکن فعال شوند.

وی افزود: در سایت نوده علی آباد کتول عقد قرارداد برای فعال کرده پروژه آغاز و در کردکوی این واحدها در مرحله ی بازبینی نقشه توسط مشاورین ذیصلاح قرار دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در مسکن مهر تنها یک پروژه سه جانبه داریم که تعیین تکلیف آن از محل یارانه ها در حال انجام است.

مهندس پناه یزدان همچنین گفت: چنانچه سازمان ملی مسکن از محل تبصره 11 قانون بودجه اعتباری را به پروژه تخصیص دهد، این پروژه که 21 واحد ناتمام دارد، به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: در گرگان نیز 440، 520 و 320 واحد متوقف شده وجود داشته که در ماه های اخیر هر سه پروژه فعال شده اند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: همچنین مراحل حقوقی دو پروژه 110 واحدی در شهر آق قلا و 156 واحد در علی آباد کتول نیز آغاز شده و چنانچه سازنده ها نسبت به تعهد خود در حوزه احداث عمل نکنند، عملیات اجرایی ان توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام می شود.

وی در ادامه از تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن به کارگران خبر داد و گفت: یکی از روش های احداث نهضت ملی مسکن استفاده از ظرفیت شرکت های تعاونی است.

مهندس پناه یزدان همچنین اظهار کرد: بر این اساس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشنهادی مبنی بر ورود این شرکت ها در طرح نهضت ملی مسکن مطرح کرده است.

وی افزود: در سنوات گذشته شرکت های تعاونی زیادی با اداره کل راه و شهرسازی همکاری داشته و برخی از ان ها به خوبی به تعهد خود عمل کرده اند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان در ادامه گفت: چنانچه تعاونی های خوشنام و توانمندی نسبت به تحویل پروژه ابراز علاقمندی کنند، این پروژه ها به آن ها تخصیص داده شده و این امر نوید خانه دار شدن قشر کارگر در قالب نهضت ملی مسکن را می دهد.

مهندس پناه یزدان در انتها خبر داد: در حال حاضر چرخه فعالیت ابلاغ شده و این موضوع هنوز به مرحله تخصیص زمین و ثبت نام متقاضیان نرسیده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی گلستان:
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .