عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید رییس مرکز ملی فرش ایر ان از کارگاههای رنگرزی و تولید فرش دستباف گنبد کاووس


بازدید رییس مرکز ملی فرش ایر ان از کارگاههای رنگرزی و تولید فرش دستباف گنبد کاووس

رییس مرکز ملی فرش ایران بهمراه معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  گلستان، مسئولان شهرستانی و دست اندر کاران فرش دستباف از موزه فرش، کارگاه رنگرزی فام  و کارگاه تولیدی منصوری شهرستان گنبد بازدیدبعمل آورد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، دکتر کارگر رییس مرکز ملی فرش ایران در سفر یکروزه به استان گلستان در حاشیه بازدید از دو کارگاه رنگرزی در گنبد کاووس گفت : مواد رنگرزی طبیعی و گیاهی دارای اهمیت بسیاری می باشند و شایسته است کارگاههای رنگرزی جهت ارتقاء کیفیت فرش دستباف استان از مواد رنگرزی طبیعی که ارزش ماندگاری بیشتری دارند، استفاد کنند .

 وی بر همکاری و تعامل سازنده بین دست اندرکاران فرش دستباف استان با سازمانها و ارگانهای ذیربط در تولید فرش دستباف تاکید کرد و افزود : آموزشهای انجام یافته در قالب کلاسهای به بافی، طراحی و نقاشی و آموزش برای اشتغال استان که با همکاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت صورت گرفته است بسیار مثبت و دارای اهمیت می باشد و امیدواریم این روند با تلاش مسئولین و دست اندرکاران ادامه داشته باشد .

 مراسم رونمایی از لوح ثبت جهانی فرش ترکمن گلستان ، بازدید از کارگاه متمرکز طباطبایی گرگان و کارگاه غیر متمرکز طبری آق قلا از دیگر برنامه های سفر یکروزه دکتر کارگر رئیس مرکز ملی فرش ایران به استان گلستان می باشد .

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1821
  • کد خبر : 9892