عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل گلستان تشدید شد

با هدف جلوگیری از صدوربارنامه های غیرواقعی:

نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل گلستان تشدید شد

 

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از تشدید نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل استان خبرداد و گفت: این اقدام با هدف جلوگیری از صدور بارنامه های غیرواقعی در استان با تشکیل گشت های مشترک و تیم داده کاوی به اجرا درآمده است.

 محسن عامریون روز یکشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل افزود: باتوجه به اینکه احصای صحیح و واقعی پیمایش ناوگان رابطه مستقیم با تخصیص واقعی سوخت و رفع زمینه های قاچاق فرآورده های نفتی گازوئیل دارد نظارت برعملکرد شرکت های حمل و نقل تشدید شده است.

وی با بیان اینکه در استان 80 شرکت حمل و نقل کالا فعالیت دارند، ادامه داد: در این طرح موارد احتمالی صدور بارنامه های غیرواقعی شرکت ها با استفاده از تجهیزات هوشمند و سامانه های کنترلی احصا و مصادیق بارنامه های غیرواقعی شناسایی می شود.

عامریون ادامه داد: مرتکبین این نوع تخلف برای برخوردهای قانونی؛ پس از تذکرات شفاهی و تکرار تخلف به کمیسیون های تخصصی رسیدگی شرکت ها(ماده 12)، مالکین ناوگان (ماده 14) و رانندگان (ماده 11) ارجاع خواهند شد.

در 9 ماهه سال 1401 روزانه 1800 بارنامه برای حدود 481 هزار و 122 سفر از مبداء استان در گلستان به اقصی نقاط کشور صادر و بیش از 5 میلیون تن کالا جابه جا شد.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .