عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای فارسیان شهرستان گالیکش افتتاح شد


پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای فارسیان شهرستان گالیکش افتتاح شد


 

 

پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای فارسیان در محدوده شهرستان گالیکش با حضور دکتر زرگران معاونت درمان دانشگاه ،دکتر مقسمی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه ، بخشدار مرکزی شهرستان، مدیریت شبکه‌ بهداشت شهرستان ، اعضای شورا و هیات همراه  افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر رحیم زاده مدیر شبکه‌ بهداشت و درمان شهرستان گالیکش گفت : با توجه به نیاز مبرم منطقه ای و پوشش خدمات دهی به ساکنین  فارسیان و توابع و حوادث جاده ای ، پس از اخذ مجوز لازم از مراجع ذی صلاح نسبت به احداث پایگاه در محل مرکز درمانی  اقدام کرده که خوشبختانه در این ایام به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: با توجه به مسافت طولانی مناطق تابعه از پایگاه شهری گالیکش و اتلاف زمان طلایی در خدمات دهی به بیماران ومصدومین اورژانسی، وهمچنین مسیر ارتباطی با استان سمنان، احداث و راه اندازی پایگاه فوق از نیازها و
اولویت‌های شهرستان بوده که با پیگیری‌های متعدد به بهره برداری رسید. 
رحیم زاده افزود:  برای راه‌اندازی این پایگاه در محدوده مرکز بهداشت حدود ۳۲۰میلیون تومان هزینه شده است. که انشا...  در آینده نزدیک با تخصیص زمین مناسب و تامین بودجه ساختمان مجزا برای پایگاه فوق احداث گردد. 

 

شایان ذکر است شهرستان گالیکش با پایگاه فوق دارای ۴ پایگاه اورژانس و ۳۰نفر نیروی تکنیسین فوریتهای پزشکی میباشد که بصورت شبانه روزی ارائه خدمت می‌نمایند.

 


 


 

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : علوم پزشکی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .