عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آسیب ها و مزایای استفاده از شبکه های مجازی برای نوجوانان بررسی شد

در نشست بحث آزاد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز آق قلا انجام شد؛

آسیب ها و مزایای استفاده از شبکه های مجازی برای نوجوانان بررسی شد

آسیب ها و مزایای استفاده از شبکه های مجازی برای نوجوانان بررسی شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان ارتباط افراد با یکدیگر شده است، نوجوانان نیز این صفحات را برای ارتباط سریع تر با اطرافیان خود انتخاب کرده اند.

بر همین اساس مرکز فرهنگی هنری آق قلا، جهت شناسایی آسیب ها و مزایای استفاده از شبکه های مجازی از زبان نوجوانان و برنامه ریزی و جهت دهی مفید در مسیر استفاده درست از این شبکه ها، نشستی با حضور 30 نفر از اعضای نوجوان به همراه اولیا و هم چنین کارشناسان مهمانان و امور بانوان فرمانداری شهرستان آق قلا برگزار کرد.

در طی این نشست، خانواده ها مطالبی را که باعث نگرانی و آشفتگی خیال خود از جمله ساعت ها وقت صرف کردن نوجوانان امروز خود به پای این شبکه ها و قافل شدن از روابط اجتماعی و عاطفی شده بود را مطرح کرده و به گفت و گو نشستند.

هم چنین علی پور، کارشناس مسائل اجتماعی شهرستان آق قلا و پوری کارشناس امور بانوان فرمانداری به عنوان کارشناسان مهمان این نشست، پرسش های مطرح شده را پاسخ داده و ضمن اشاره به گسترش روح تشنه و جستجو گر نوجوانان در پی کشف دنیایی جدید و شگفت انگیز، مزایا و آسیب های اجتماعی این شبکه ها را مطرح کردند.

در پایان، با توجه به علاقمندی و به پیشنهاد شرکت کنندگان، مقرر شد جلسه دوم این نشست در هفته ی آینده برگزار شود.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .