عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای سیاست‌گذاری نهضت استادی استان گلستان برگزار شد.

به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان

جلسه شورای سیاست‌گذاری نهضت استادی استان گلستان برگزار شد.

جلسه شورای سیاست‌گذاری نهضت استادی استان گلستان برگزار شد.

 جلسه شورای سیاستگذاری نهضت استادی استان گلستان با حضور دکتر شتایی، نماینده وزیر علوم در استان و رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و جمعی از معاونین، جانشینان و مدیران کانون‌های نهضت استادی استان گلستان، دوشنبه، بیست‌و‌چهارم بهمن‌ماه، در سالن اندیشه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این نشست ضمن تبریک ماه رجب و ایام الله دهه مبارک فجر بیان داشت: همه مسئولین باید قدردان آحاد ملت برای حضور پرشور آنان در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن باشند.

دکتر شتایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه‌ای عمیق در دل و روح مردم دارد گفت: دشمنان همواره به دنبال لطمه زدن و ایجاد خلل در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند اما غافلند که این نظام پشتوانه الهی داشته و دعای خیر امام زمان (عج) همراه آن بوده و آنان نخواهند توانست به اهداف خود دست یابند.

نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در استان گلستان بر انجام تلاش و کار مضاعف همه اقشار جامعه علی‌الخصوص جامعه علمی و دانشگاهی برای پیشرفت کشور تاکید کرد.

مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسیر پیشرفت خود را با قدرت در حال پیمودن است تصریح کرد: ایجاد جنگ ترکیبی، شناختی و ادراکی در ماه‌های اخیر نمونه‌ای از دشمنی دشمنان کشور است که با بصیرت و آگاهی مردم این قائله ختم گردید.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در پایان ضمن دعوت از آحاد جامعه دانشگاهی استان جهت حضور در همایش سراسری تقریب مذاهب اسلامی و تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این همایش به عنوان مسئول کمیته علمی دانشگاه‌های استان فعالیت نموده و این همایش با توجه به تاکید فراوان دشمنان بر مبحث گسل‌های قومی و مذهبی در کشور می‌تواند نقش موثری در حفظ کشور و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داشته باشد.

سپس حجت الاسلام و المسلمین اقدسی، مسئول عقیدتی سیاسی سازمان اتکا استان گلستان گفت: تحول فکری در نظام جمهوری اسلامی ایران در برهه کنونی کشور نیازمند تبیین است که در این خصوص، استفاده از ظرفیت اساتید بسیجی می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی افزود: امروز تمام دنیای کفر با امکانات و تجهیزات کامل و با استفاده از جنگ‌های ترکیبی و نیابتی به دنبال نابود کردن حقیقت اسلام از صفحه روزگار است و جامعه فرهیخته و علمی دانشگاه‌های کشور می‌تواند در این شرایط با تلاش مضاعف خود و پرداختن به جهاد تبیین در کنار جهاد علمی، آنان را از دستیابی به اهدافشان منع کنند.

وی تصریح کرد: اسلام حقیقی همان مسیر ائمه اطهار (ع) بوده و معیار اصلی آن در زمان کنونی، ولایت فقیه است و همه ما باید قدردان این نعمت در جامعه و کشور باشیم.

 در ادامه دیگر اعضای شورای سیاستگذاری نهضت استادی استان گلستان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .