عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زمین والیبال ساحلی کارگران گنبد تا یک ماه آینده افتتاح می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد:

زمین والیبال ساحلی کارگران گنبد تا یک ماه آینده افتتاح می شود

زمین والیبال ساحلی کارگران گنبد تا یک ماه آینده افتتاح  می شود

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در جلسه هيات امنا مجموعه ورزشي كارگران شهرستان گنبد كاووس از آماده شدن زمین والیبال ساحلی کارگران این شهرستان تا یکماه آینده خبرداد.

مهندس امراله عباسی در این جلسه گفت: کسب مقام دوم مسابقات جهانی والیبال ساحلی 2015 ایتالیا توسط کارگران گلستانی و دیگر عناوین برتری که توسط کارگران بدست آمد، ما را بر این داشت که حداقل امکانات را برای پرورش و تقویت استعدادهای موجود، آماده نماییم.

وی اعلام کرد: انشاءالله طرح احداث زمین تنیس کارگران گنبد بعد از تهیه و هماهنگی با اداره ورزش و جوانان و انجام بررسی های لازم ، به هیأت امناء و رئیس مجموعه ورزشی ارائه میگردد و در دستور اجراء قرار خواهد گرفت.

رییس هیت امنای مجموعه های ورزشی کارگران استان افزود: توسعه فضاهای ورزشی و تأمین شرایط برای ورزش کارگران و تأمین سلامت روحی و روانی کارگران مدنظر اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی می باشد که نتایج آن می تواند منجر به جلوگیری از حوادث و پیشگیری از بیماریهای شغلی و نشاط در محیط کار را برای کارگران عزیز به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به سیاستهای وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی در اداره مجموعه های ورزشی کارگران، گفت:مدیریت و نحوه ی اداره ی مجموعه های ورزشی کارگران به هیأت امناء (متشکل از مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی،نماینده اداره ورزش و جوانان، نماینده کارگران، نماینده کارفرمایان و کارشناس ورزشی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی)واگذار گردیده است که امیدواریم با مدیریت هیأت امناها مجموعه های ورزشی بتوانند بصورت خودگردان کسب درآمد کرده و از پس استهلاک و هزینه های جاری خود برآیند.

مهندس عباسی تاکید کرد: هزینه های مجموعه های ورزشی و کمک های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی صرف هزینه های جاری،بازسازی های اساسی،توسعه فعالیتهای ورزشی و هزینه اعزام تیم ها و برگزاری مسابقات خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 773
  • کد خبر : 9945