عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش همکاری دانشگاه فرهنگیان استان با هلال احمر گلستان


افزایش همکاری دانشگاه فرهنگیان استان با هلال احمر گلستان

افزایش همکاری دانشگاه فرهنگیان استان با هلال احمر گلستان

جلسه هماهنگی توسعه همکاری هلال احمر گلستان با دانشگاه فرهنگیان خواهران گرگان با حضور مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی هلال احمر استان و رئیس این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، در جلسه ای به منظور افزایش همکاری هلال احمر استان با دانشگاه فرهنگیان استان قاسم غریب آبادی گفت: همگان ‌واقفیم که آموزش‌های امدادی و کمک های اولیه لازمه زندگی است به خصوص در محیط های جمعی و خوابگاهی اهمیت این موضوع دو چندان است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: غنی کردن اوقات فراغت جوانان مساله مهمی است و دانشجویانی که در خوابگاه زندگی می کنند وظیفه دستگاه های اجرایی و آموزشی است برای اوقات فراغت آنها برنامه ریزی کنند. یکی از اقدامات موثر برای تحقق این امر آموزش مهارت های کاربردی به آنهاست‌ آموزش کمک های اولیه و چگونگی مواجهه با مخاطرات طبیعی یکی از مناسبت ترین  آموزش ها است چراکه رابطه مستقیم با نجات جان آنان دارد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان در ادامه، آمادگی کامل دانشگاه پردیس خواهران گرگان را برای همکاری با هلال احمر اعلام کرد و گفت: این مجموعه بیش از هزار دانشجو دارد که حدود نیمی از آنها غیربومی هستند که آموزشهای امدادی جزو نیازهای ضروری و حتی اجباری آنهاست.
دکتر کلثوم غلامی با بیان اینکه کانون دانشجویی این دانشگاه فعال تر خواهد شد افزود: بسیاری از معلمان فارغ التحصیل از این مجموعه در مدارس مناطق محروم و به صورت چند پایه مشغول به کار خواهند شد و با این آموزش ها در واقع تعداد بی شماری از دانش آموزان به واسطه معلمان مهارتهای امدادی و کمک های اولیه را کسب می کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این دانشگاه در سیل ۹۸ محل اسکان مردم حادثه دیده بوده است خاطر نشان کرد: هلال احمر جزو ارگان هایی است که فعالیت آن همیشه در دانشگاه ها با قوت انجام شده و در این دانشگاه هم بستر برای فعالیت های هلال احمر کاملا آماده و در اختیار این نهاد امدادی و خدمات رسان است.

افزایش همکاری دانشگاه فرهنگیان استان با هلال احمر گلستان

افزایش همکاری دانشگاه فرهنگیان استان با هلال احمر گلستان

افزایش همکاری دانشگاه فرهنگیان استان با هلال احمر گلستان

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .