عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه ریزی برای توسعه و رونق اقتصادی گلستان در کارگروه امور زیربنایی

در دهمین جلسه کارگروه زیربنایی گلستان مطرح شد؛

برنامه ریزی برای توسعه و رونق اقتصادی گلستان در کارگروه امور زیربنایی

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: دهمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست استان گلستان با 49 دستور کار و برنامه ر یزی برای اشتغال 203 نفر برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهندس مهدی ملک اظهار کرد: در دهمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست استان گلستان طرح های مختلف احداث و توسعه واحدهای گلخانه‌ای، دامداری، باغبانی و توسعه فعالیت‌های گردشگری و صنعت و معدن مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تصویب این پروژه‌ها زمینه اشتغال برای 203 نفر از مردم استان ایجاد می شود، گفت: از ابتدای سال تا کنون 508 طرح مورد بررسی و تصویب در این کارگروه قرار گرفته است.

مهندس ملک ادامه داد: طرح های مذکور پیش از مطرح شدن در کارگروه امور زیربنایی استان، در کمیته های تخصصی کارگروه در اداره کل راه و شهرسازی بررسی می شود.

وی افزود: چنانچه طرحی در کمیته تخصصی کارگروه با مخالفت روبرو شد، در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست استان مطرح و نظرات کارشناسی برای تایید یا رد آن توسط اعضای کارگروه اتخاذ می شود.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در انتها با تاکید بر بررسی طرح های ارسالی در کم ترین زمان، گفت: با تصویب این طرح ها زمینه اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان برای هم استانی های گرامی فراهم می شود.

 

 


 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .